بیش از هزار گردشگر سلامت در سه ماه نخست سال به بیمارستان رضوی مراجعه کرده اند.

مراجعه بیش از هزار گردشگر سلامت به بیمارستان رضویبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، رضا سعیدی مدیرعامل بیمارستان فوق تخصصی رضوی گفت: بیش از هزار گردشگر سلامت در سه ماه نخست سال به بیمارستان رضوی مراجعه کرده اند و هم اکنون بیش از ۷ درصد از بیماران این مجموعه را گردشگران سلامت تشکیل می‌دهند.

وی تصریح کرد: این مرکز درمانی از برترین بیمارستان‌های کشور محسوب می‌شود و از لحاظ ساختمانی، مساحت و تکنولوژی‌های روز دنیا در رتبه عالی و ممتاز قرار دارد.

مدیرعامل بیمارستان فوق تخصصی رضوی با اشاره به ارتباط مؤثر این بیمارستان با دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در حال امضای تفاهم‌نامه‌هایی با دانشگاه علوم پزشکی مشهد هستیم که بر اساس آن، دانشجویان در برخی از رشته‌ها، دوره‌های فوق تخصص و فلوشیپ را در بیمارستان رضوی بگذرانند.

سعیدی با اشاره به درخواست‌های مکرر دانشجویان و پزشکان فراوان از کشور‌های همسایه مبنی بر تشکیل دوره‌های آموزشی برای آنان افزود: بر همین اساس دوره‌های آموزشی کار با برخی دستگاه‌ها و کسب تجربیات درمانی در بخش‌های پزشکی هسته‌ای، جراحی اعصاب و عروق برای این متقاضیان در بیمارستان رضوی برگزارشده است.

وی تصریح کرد: پارسال آمار مراجعه به بیمارستان رضوی در مقایسه با سال ۹۶ افزایش بیش از دو برابری داشت و بیشتر زائرانی که به بارگاه منور رضوی مشرف می‌شوند برای درمان خود به این بیمارستان مراجعه می‌کنند.
 
انتهای پیام//ج.ر
 

بیمارستان رضوی جزء برترین بیمارستان های کشور است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.