تیم گیلان عنوان قهرمانی دومین دوره مسابقات قایقرانی ماراتن کشور را از آن خود کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، دومین دوره مسابقات قایقرانی ماراتن قهرمانی کشور گرامیداشت زنده یاد شاهرخ صیاد مومن با قهرمانی تیم گیلان در بندر انزلی پایان یافت.

در پایان این رقابت‌ها تیم گیلان با ۴۴ امتیاز به مقام قهرمانی رسید، تهران با ۳۳ امتیاز و مازندران با ۲۵ امتیاز در رده‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

در رقابت‌های انفرادی و در رده سنی بزرگسال، صادق زمانی از گیلان، طاهر حسینی افشار از کرمانشاه و مصطفی علیخانی از مازندران اول تا سوم شدند، در رده سنی کمتر از ۲۳ سال صیاد مؤمن از گیلان به مقام نخست رسید، آرمین حیدرزاده از تهران و علی آهنگر بهان از مازندران عناوین دوم و سوم را به دست آوردند.

در رده سنی جوانان ایلیا نادر نژاد از گیلان، علی طاهری از مازندران و امیر نظام مطلبی از تهران به مقام اول تا سوم دست یافتند.

در رده سنی پیشکسوتان هم رضا رئیسی از گیلان، مسعود شیرین آبادی از تهران و علی کیانی از توابع تهران در رده‌های اول تا سوم ایستادند.

دومین دوره مسابقات قایقرانی ماراتن قهرمانی کشور گرامیداشت زنده یاد شاهرخ صیاد مومن با حضور ۹ تیم از ۸ استان در مسافت ۲۰ کیلومتر برگزار شد.

نفرات اول هر رده سنی به اردوی تیم ملی قایقرانی برای حضور در رقابت‌های آسیایی ۲۰۱۹ که مهر ماه در چین برگزار می‌شود، راه یافتند.

 

انتهای پیام/م.ع

گیلان قهرمان رقابت‌های قایقرانی ماراتن کشور شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.