معرفی اعضای ستاد انتخابات کردستان

با حکم استاندارکردستان، رئیس و اعضای ستاد انتخابات یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی استان معرفی شدند شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،دبیر ستاد یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی استان کردستان با اشاره به اینکه این ستاد فعالیت خود را دیروز پس از ابلاغ بهمن مرادنیا استاندار کردستان آغاز کرده افزود: حسین خوش اقبال معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان به عنوان رئیس ستاد انتخابات استان انتخاب شد.
مراد جعفری افزود: همچنین محمد رضایی به عنوان رئیس کمیته امنیتی و انتظامی، عزیزالله رضاعی به عنوان رئیس کمیته مالی و پشتیبانی، مسعود روحانی به عنوان رئیس کمیته امور حقوقی، پیمان خلیلی به عنوان رئیس کمیته فناوری اطلاعات و آرش حسین پناهی به عنوان رئیس کمیته اطلاع رسانی معرفی شدند.
مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کردستان اضافه کرد: بر اساس ابلاغ استاندار کردستان، حیدر عبدالملکی به عنوان رئیس کمیته حراست و استعلامات و حسن صومی مدیرکل ثبت احوال نیز از دیگر اعضای این ستاد هستند.
استان کردستان دارای ۶ کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی بوده که از پنج حوزه انتخابیه وارد بهارستان میشوند.
حوزه‌های انتخابیه این استان شامل شهرستان‌های سنندج، کامیاران و دیواندره با ۲ نماینده و حوزه انتخابیه بیجار، حوزه انتخابیه سقز و بانه حوزه انتخابیه قروه و دهگلان و حوزه انتخابیه مریوان و سروآباد هر کدام یک نماینده است.
یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی دوم اسفند ماه امسال برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ت

اعضای ستاد انتخابات کردستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.