مدیرکل فرودگاه بین‌المللی شهید اشرفی‌اصفهانی کرمانشاه در خصوص جزئیات پرواز‌های حج تمتع امسال این فرودگاه، گفت : نخستین پرواز ساعت سه بامداد روز ۳۰ تیرماه است.

به گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،مجتبی بیاتی مدیرکل فرودگاه بین‌المللی شهید اشرفی‌اصفهانی کرمانشاه گفت : یک‌هزار و ۱۵۰ نفر از زائران استان‌های کرمانشاه، همدان و ایلام در قالب هفت کاروان از پایانه پرواز‌های خارجی فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه به عربستان، شهر جده اعزام می‌شوند.

وی گفت : براساس برنامه زمان‌بندی شده نخستین پرواز ساعت سه بامداد روز ۳۰ تیرماه است که زائران توسط ۱۰ پرواز طی ۲ روز به سرزمین وحی اعزام می‌شوند.

بیاتی با اشاره به فراهم بودن زیرساخت‌های لازم در فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی، یادآور شد: باتوجه تجربه سال‌های گذشته در خصوص حجم افرادی که برای بدرقه و استقبال از زائران حج در فرودگاه حاضر خواهند شد، امکانات رفاهی و سخت‌افزار‌های لازم فراهم شده و هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

وی ادامه داد: تمامی زائران به وسیله سازمان هواپیمایی ایران ایر و هما به سرزمین وحی اعزام خواهند شد و به کشور بازخواهند گشت.

بیاتی ادامه داد: زمان برگشت این کاروان‌ها براساس برنامه مشخص شده ۳۰ و ۳۱ شهریورماه خواهد بود و در صورت بروز تغییرات به اطلاع زائران و استقبال کنندگان خواهد رسید .

 

 

انتهای پیام/د

اعزام یک‌هزار و ۱۵۰ نفر از زائر در قالب هفت کاروان از پایانه پرواز‌های خارجی فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.