فراز امامعلی گفت: امیدوارم در فصل جدید فوتبالی به همراه تیم فوتبال پیکان بتوانیم جز ۳ تیم بالای جدول لیگ برتر باشیم.

فراز امامعلی بازیکن تیم فوتبال پیکان تهران در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درمورد هدف این تیم در لیگ نوزدهم فوتبال گفت:  در فصل جدید لیگ برتر علاقه‌مند هستم تا به اهداف شخصی ام دست پیدا کنم. از زمانی که باشگاه پیکان در لیگ دسته اول حضور داشت تا زمانی که به لیگ برتر صعود کرد، نتوانست به جایگاه واقعی خود یعنی حضور بین چند تیم بالای جدول  لیگ برتر دست پیدا کند.

می‌خواهیم با پیکان جز ۳ تیم بالای جدول باشیم

او در ادامه عنوان کرد: اهداف بازیکنان ما در پیکان این است که بتوانیم با کسب نتایج خوب، جایگاهی بین ۳ تیم بالای جدول پیدا کنیم و حتی در کسب سهمیه آسیایی موفق باشیم. در تیم ما بازیکنان با کیفیت و جوانی حضور دارند که مطمئنا می‌توانند به درخشش در لیگ برتر امیدوار باشند. ما شرایط صعود به بالای جدول را داریم و امیدوارم به این مهم دست پیدا کنیم.

دوست داشتم در تیمی که از هشت سالگی در آن توپ  می‌زدم حضور داشته باشم

امامعلی عنوان کرد: من پیشنهاداتی بهتر از پیکان دریافت کردم، اما شخصا علاقه‌مند بودم تا به فوتبالم در پیکانی ادامه دهم که از هشت سالگی در آن حضور داشتم. این درست است که پیکان تیم کم طرفداری است و شاید بازی ما به چشم نیاید، اما در نهایت تصمیم گرفتم در پیکان بمانم.

بزرگترین آرزوی من پوشیدن پیراهن تیم ملی است

او درباره پوشیدن پیراهن تیم ملی به واسطه درخشش در مسابقات پیش رو اظهار کرد: امیدوارم مارک ویلموتس نگاه ویژه‌ای به تمام تیم‌های لیگ برتری داشته باشد تا در نهایت بازیکنان با کیفیت و جوان نیز به تیم ملی اضافه شوند. بزرگترین آرزوی من پوشیدن پیراهن تیم ملی است و امیدوارم در نهایت این اتفاق برای من بیافتد.  

فرکی درک بالایی از بازیکنان تیمش دارد

امامعلی گفت: کار کردن با حسین فرکی خوب و لذت بخش است. فرکی درک بالایی از بازیکنان دارد و  رابطه صمیمانه‌ای با فوتبالیست‌ها برقرار می‌کند. امیدوارم در ادامه راه بتوانیم با او به موفقیت بزرگی دست پیدا کنیم.

دلیل محرومیتم از ۲ بازی ابتدایی لیگ نوزدهم را نمی‌دانم

بازیکن تیم پیکان در خصوص محرومیتش از ۲ بازی ابتدایی لیگ به دلیل اخراج در بازی آخر پیکان مقابل نساجی در لیگ هجدهم اظهار کرد: من در بازی آخر لیگ برتر فصل گذشته از زمین اخراج شدم که از نظر خودم اقدام درستی نبود، چون اصلا مرتکب اشتباه بزرگی نشدم که بخواهد به محرومیت ۲ جلسه تعلیقی و جریمه نقدی منجر شود. این اتفاق با شروع لیگ برتر روی انگیزه تیمی و فردی تاثیرگذار است. کاش دلیل محرومیتم را می‌فهمیدم.


بیشتر بخوانید:

پیوستن بازیکن پیکان تهران به صنعت نفت آبادان

پیکان تهران ۱ - استقلال خوزستان صفر/ برتری شاگردان آقا معلم مقابل استقلالی‌ها + حاشیه‌ها


انتهای پیام/

اظهارات امامعلی بازیکن تیم پیکان تهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار