فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه طبس گفت: بیش از ۲۹ پایگاه مقاومت بسیج محلات شهرستان طبس از ابتدای تابستان در حال فعالیت هستند.

فعالیت ۲۹ پایگاه بسیج طبس در طرح جوانه‌های صالحین فرحبخش ثانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه طبس در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ،گفت: بیش از ۲۹ پایگاه مقاومت بسیج محلات با طرح جوانه‌های صالحین جهت پر کردن اوقات فراغت کودکان، نوجوانان و جوانان شهرستان طبس با شعار حضور فعال در تحقق گام دوم  در حال فعالیت هستند.

وی افزود: طرح جوانه‌های صالحین با هدف تقویت و تعالی گروه‌های صالحین و فراهم ساختن شرایط جذب افراد به بسیج و به منظور غنی سازی اوقات فراغت بسیجیان، ایجاد شور و نشاط، تقویت روحیه معنوی و حفظ و انسجام گروه‌های تربیتی صالحین در تعطیلات تابستان از یکم تیرماه در حال اجراست و تا ۳۱ شهریورماه ادامه دارد.

️فرحبخش ثانی ادامه داد: تاکنون بیش از یک هزار و ۵۰۰ نفر در این طرح ثبت نام کردند و از برنامه‌های مختلف فرهنگی، هنری، ورزشی، قرآنی، اعتقادی و احکام بهره مند می‌شوند.

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه طبس با اشاره به اینکه امسال طرح جوانه‌های صالحین، در سه مرحله انجام خواهد شد اظهار کرد:  مرحله اول در تیرماه با موضوع مسائل معرفتی، تربیتی، ورزشی، اردویی و مرحله دوم در مردادماه با موضوع علمی، فرهنگی، هنری، مهارتی و مرحله سوم آن شهریور ماه با موضوع جشنواره برترین‌های صالحین خواهد بود.

انتهای پیام / ط ا

ثبت نام بیش از یک هزار نفر درطرح جوانه‌های صالحین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.