رفع کمبود آب آشامیدنی دو منطقه از جویبار تا دو ماه آینده

معاون طرح و توسعه شرکت آب و فافضلاب مازندران گفت: با آغاز اجرای عملیات خطوط جدید انتقال آب به بخش گل خوران و شهر کوهی خیل شهرستان جویبار مشکل آب آشامیدنی این دو منطقه تا دو ماه آینده رفع خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،یزدان پناه معاون طرح وتوسعه شرکت آب و فافضلاب مازندران درحاشیه بازدید از طرح اجرای  عملیات خطوط جدید انتقال آب در شهرستان جویبار گفت:مردم شهر کوهی خیل و بخش گیل خوران جویبار با مشکل جدی تامین آب آشامیدنی روبرو بودند که با مجوز‌های لازم که دریافت کردیم طرح خط انتقال مجزا با قطر لوله ۲۵۰ میلی متر پل اتیلن آغاز و تا ۲ ماه آینده مشکل ۸۰۰ مشترک با جمعیت ۲ هزار و ۶۰۰ نفر در این دو منطقه از شهرستان جویبار رفع می‌شود.

وی افزود: این طرح در سه مرحله با اعتبار ۷۰ میلیارد ریال امسال در این شهرستان اجرا می‌شود که حجم کار آن ۹ کیلومتر لوله گذاری با نصب یک مخزن ۳ هزارمتر معکعبی در شهر کوهی خیل است که مرحله اول این طرح با حجم ۴ کیلومتر با اعتبار ۱۲ میلیارد ریال با پیشرفت ۵۰ درصد آغاز شده است.

وی گفت: برای دو مرحله باقی مانده برای امسال مشاور مطالعاتی این طرح مشخص شده و با اجرای این طرح‌ها امسال مشکل آب آشامیدنی این منطقه از جویبار مرتفع می‌شود.

علی ادیانی نماینده مردم شهرستان‌های جویبار ، سیمرغ، قائم شهر ، سوادکوه و سواد کوه شمالی در مجلس شورای اسلامی نیز در حاشیه این بازدید گفت:در لایحه بودجه امسال در مجلس، مبلغ اعتبار برای انتقال آب سد البرز به ۵ شهرستان حوزه انتخابی ۲۶ میلیارد تومان در نظر گرفته شد که با پیگری صورت گرفته این میزان به ۵۰ میلیارد تومان افزایش پیدا کرده است.
انتهای پیام/س
 

رفع کمبود آب جویبار با ساخت خط انتقال جدید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار