مدیر جهاد کشاورزی شهرستان گناوه گفت: با توجه به کم آبی و شور شدن ذخایر آب‌های زیر زمینی باید به سمت تولیدات گلخانه‌ای برویم.

مهندس امان اله حیدری در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، با بیان اینکه استان بوشهر جزء استان‌های خشک کشور است افزود: و با توجه به کم آبی در سطح استان و شور شدن ذخایر آب‌های زیر زمینی باید به سمت تولیدات گل خانه برویم تا آب کمتری صرف تولید محصولات شود.

وی تصریح کرد: نگاه ما بر این است که با آموزش‌های رایگان کشاورزان را به سمت و سوی تولیدات گلخانه‌ای هدایت کنیم تا هم محصول بیشتری تولید کنند و هم در مصرف آب صرفه جویی شود.

رئیس جهاد کشاورزی گناوه گفت: از دستگا‌های اجرایی خواهشمندیم به دنبال تسهیل گری در کار کشاورزان باشند و از مسئولین اجرایی نیز درخواست داریم که موانع رفع تولید را برطرف کنند تا در بخش تولیدات کشاورزی شاهد شکوفایی باشیم.

حیدری بیان کرد: تمامی آموزش‌های کشاورزان در هر بخشی رایگان است و چنانچه کشاورزی در هر زمینه‌ای مشکل داشت می‌تواند به کارشناسان مراجعه و از مشاوره رایگان آن‌ها بهرمند شوند.

وی تصریح کرد: طرح برق دار شدن ۷۵ مزارع شهرستان در دستور کار قرار گرفته شده که این مزارع می‌توانند از نیروی برق جایگزین نفت و گازوییل استفاده کنند و همچنین به تولید محصولات گلخانه‌ای روی آورند.

انتهای پیام/م

کشاورزان به تولید محصولات گلخانه‌ای روی آورند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.