شهردار خوی گفت: ترافیک شهری یکی از چالش‌های مهم شهرهاست و شهر خوی با دارا بودن بافت سنتی، امروز با دغدغه‌های مختلفی در این حوزه روبرو است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه  ، محرم اکبرزاده شهرداری خوی  در گفتگو باخبرنگاران گفت: پروژه‌های عمرانی شهرداری در بخش‌های مختلف و بر اساس زیرساخت‌های مختلفی صورت می‌گیرد و یکی از سر فصل‌های عمرانی شهرداری بهبود ترافیک شهری است.
 
شهردار خوی تاکید کرد: پروژه‌های مختلفی در بخش بهبود ترافیک پیش بینی و اجرا می‌شود و تلاش می‌کنیم تا با نگاه تخصصی به این موضوع و برنامه ریزی لازم برای بخشی از مشکلات حوزه ترافیک شهری را مرتفع سازیم.
 
محرم اکبرزاده اضافه کرد: ترافیک شهری یکی از چالش‌های مهم شهرهاست و شهر خوی با دارا بودن بافت سنتی، امروز با دغدغه‌های مختلفی در این حوزه روبرو است.
 
شهردار خوی اظهار داشت: یکی از بخش‌های مربوط به ساماندهی حوزه پروژه‌های ترافیکی شهرداری، اصلاح هندسی میادین بر اساس نیاز‌های ترافیکی و لزوم بهبود تردد، زیباسازی و اصلاح ساختاری آن‌ها صورت می‌گیرد و بر همین اساس اصلاح هندسی میدان پوریای، ولی در دستور کار قرار گرفت.
 
وی با اشاره به اصلاح هندسی میدان پوریای، ولی افزود: اصلاح هندسی میدان پوریای، ولی طی روز‌های اخیر در دست اجرا بوده و ایجاد دوربرگردان در مسیر‌های ورودی از چهار طرف به میدان به اتمام رسیده و برخی از اصلاحات و بهسازی‌های لازم در محدوده میدان صورت گرفته است.
 
اکبرزاده تصریح کرد: برداشت بخش اصلی میدان پوریای، ولی نیز طی روز‌های آتی صورت می‌گیرد و پس از آماده سازی، میدان پوریای، ولی با طراحی جدید و ایجاد فضای مناسب برای نصب الِمان این میدان اجرا می‌شود.
 
وی گفت: اصلاح هندسی میدان مذکور با توجه به طراحی جدید هم در حوزه زیبایی‌های بصری و هم در بهسازی عبور و مرور و روانسازی ترافیک این منطقه تاثیرگذار خواهد بود.

شهردار خوی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود به اصلاح هندسی میدان ورودی کوی ولیعصر اشاره کرد و افزود: اصلاح میدان ورودی کوی ولیعصر تحت عنوان میدان "معلم" طی هفته آتی آغاز می‌شود و این میدان نیز با طراحی جدید، فضای مناسبی در ورودی کوی ولیعصر ایجاد خواهد کرد.
 
انتهای پیام/م
 
 

لزوم حل مشکل ترافیک شهری در خوی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.