نشست خبری رئیس و دبیرکل سازمان نظام صنفی رایانه‌ای با حضور خبرنگاران برگزار شد.

الکامپ نمادی از تحقق اهداف سازمان نظام صنفی رایانه‌ای ذیل برنامه بیستون است

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، پیش از ظهر امروز نشست خبری محمدباقر اثنی‌عشری رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای، رسول سرائیان دبیرکل این سازمان و مهدی حیدری مدیر اجرایی الکامپ، با حضور اصحاب رسانه‌های مختلف خبری در محل نمایشگاه بین‌المللی الکامپ برگزار شد.

محمدباقر اثنی‌عشری در نشست خبری امروز اظهار کرد: سازمان نظام صنفی از سال ۱۳۸۴ تاسیس شده است و در حال حاضر در سراسر کشور ۱۷ هزار عضو دارد و این سازمان از بزرگترین تشکل‌های خصوصی کشور برشمرده می‌شود.

وی با اشاره به این نکته که الکامپ بزرگترین رویداد فناورانه کشور است، گفت: امسال پنجمین سال متوالی است که برگزارکننده نمایشگاه الکامپ سازمان نظام صنفی رایانه‌ای است؛ امسال علیرغم تحریم‌ها و شرایط اقتصادی ما شاهد حضور پرشور و نشاط شرکت‌های مختلف در نمایشگاه بودیم.

همچنین رسول سرائیان دبیر کل سازمان نظام‌ صنفی رایانه‌ای در این نشست گفت: سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تلاش کرده است تا در این دوره ۳ ساله برنامه‌ای را تحت عنوان بیستون داشته باشد و نمایشگاه الکامپ یکی از بخش‌های مهم برنامه بیستون است که نمادی از تحقق و به تصویر کشیدن اهداف ما در این برنامه‌ است.

وی افزود: این موضوع نشان داده می‌شود تا ما از بُعد بازار و از بُعد محصولات و هم از بُعد بازدیدکنندگان که از مهم‌ترین اهداف یک تشکل صنفی است ببینیم چقدر پویایی و نشاط و شادابی داشته‌ایم که خوشبختانه نمایشگاه الکامپ این مسئله را به خوبی به تصویر کشیده است.

مهدی حیدری مدیر اجرایی الکامپ در جمع اصحاب رسانه گفت: هرچند فرآیند برگزاری نمایشگاه یک بازه چهار روزه است ولی از بهمن ماه جلساتی به صورت مستمر در سازمان نظام صنفی برگزار شد تا ما بتوانیم برنامه محتوایی نمایشگاه امسال را نسبت به سال گذشته ارتقا دهیم.

حیدری ادامه داد: یکی از بخش‌های جدیدی که امسال ایجاد شد و امیدواریم برای نمایشگاه دستاوردهای خوبی را در سال‌های آینده به دنبال داشته باشد، بخش elecom jobs بود که برای اولین بار است آن را در نمایشگاه الکامپ داریم.

وی همچنین گفت: از بخش‌های محتوایی دیگری که در الکامپ امسال به آن توجه ویژه‌ای شده، بخش elecom talks است که در خصوص این بخش در الکامپ امسال در پنج نقطه از نمایشگاه فضاهایی را در نظر گرفتیم و این فضاها در اختیار مسئولان، نخبگان و صاحب‌نظران قرار گرفته تا بتوانند نظرات خود را به مخاطبان ارائه دهند.

شایان ذکر است؛ بیست‌و‌پنجمین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ تا تاریخ سی‌ام تیرماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران پذیرای مخاطبان خواهد بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار