معاون جوانان هلال احمر استان ایلام از حضور فعال هلال احمر و فعالیت‌های بشر دوستانه در مناطق حاشیه نشین استان ایلام خبر داد.

اجرای فعالیت‌های هلال احمر در مناطق حاشیه نشین ایلام

علی اکبری معاون جوانان هلال احمراستان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛گفت: هلال احمر استان ایلام در قالب سر تیم‌های طرح ملی پیمان و تیم سحر در راستای اجرای پروژه توانمند سازی محلی با رویکرد اجتماع محور در زمینه کاهش آسیب‌های اجتماعی در منطقه حاشیه نشین سرطاف مشغول انجام فعالیت است.

وی ادامه داد: هدف از اجرای این طرح توانمند سازی و توسعه مناطق حاشیه نشین با رویکرد اجتماع محور در راستای پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی به ویژه اعتیاد از طریق برنامه‌های بشر دوستانه هلال احمر به کودکان، نوجوانان و جوانان است.

علی اکبری اظهار کرد: در این پروژه جوانان هلال احمر تنها به موضوع اعتیاد نپرداخته، بلکه به تمام جنبه‌های آسیب‌های اجتماعی مانند کاهش خشونت، کار آفرینی، گفت و گوی بشر دوستی و غیره نیز در بین برنامه‌های پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی به ویژه اعتیاد پرداخته و آموزش‌های کافی را به جامعه هدف در مناطق حاشیه نشین ارائه می‌دهد.

وی بیان کرد : اجرای برنامه‌های متنوع در بین کودکان و دانش آموزان مناطق حاشیه نشین سرطاف توسط تیم سحر و سرتیم‌های طرح ملی پیمان با استقبال خوب والدین مواجه شده است.

معاون جوانان هلال احمر استان ایلام افزود: کارگاه آموزشی پیشگیری از اعتیاد، ایستگاه نقاشی، بازی‌های متنوع بومی و محلی، آموزش‌های امداد و کمک‌های اولیه، شعر خوانی و معرفی اصول و اهداف جمعیت هلال احمر در بین کودکان و نوجوانان نیز از دیگر خدمات تیم سحر و سر تیم‌های طرح ملی پیمان هلال احمر در منطقه حاشیه نشین سرطاف از توابع شهرستان ایلام بود.

گفتنی است طرح ملی پیمان از اوایل تیر ماه آغاز شده و به مدت ۶ ماه ادامه دارد.

انتهای پیام/ ن

اجرای فعالیت‌های بشر دوستانه هلال احمر در منطقه سرطاف ایلام

برچسب ها: هلال احمر ، اعتیاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.