خطیب موقت جمعه بیرجند گفت: پیشرفت کشور در گرو داشتن روحیه انقلابی و انقلابی عمل کردن است.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، حجت الاسلام نوفرستی امروز در خطبه‌های نماز جمعه بیرجند با اشاره به دیدار چند روز پیش نمایندگان، ولی فقیه و ائمه جمعه سراسر کشور با رهبر معظم انقلاب گفت: کشور با حرکت انقلابی به اوج تکامل می‌رسد و هر گونه کوتاه آمدن از مواضع انقلابی، نه تنها به ضرر انقلاب، بلکه به ضرر ملت، کشور و آینده ایران خواهد بود.


وی افزود: در ۴۰ سال گذشته هر دستاوردی داشته ایم به برکت روحیه انقلابی بوده است و خوشبختانه امروز کشوری مستقل، آزاد، مقتدر، دارای تاثیر در منطقه و رکورددار پیشرفت‌های علمی و فناوری‌های مهم نانو، هوا فضا و هسته‌ای در جهان هستیم.


خطیب موقت جمعه بیرجند گفت: تمام این پیشرفت‌ها محصول انقلاب و نتیجه جهت گیری انقلابی و جهادی است و هر کجا هم خسارت دیدیم، نتیجه غفلت و بی توجهی به شعار‌ها و آرمان‌های انقلاب بوده است.


حجت الاسلام نوفرستی با بیان اینکه اگر غفلت نبود بسیاری از مشکلات کنونی وجود نداشت گفت:تفکر غیر انقلابی و لیبرالی مانع حرکت است چرا که رخنه این تفکر، به بدنه نظام آسیب می‌زند.


وی همچنین به تحرکات این روز‌های گروه‌های تروریستی در مرز‌های غربی کشور افزود: منافقین و گروه‌های تروریستی ضد انقلاب، با حمایت آمریکا و اسرائیل، تحرکاتی را در شمال غرب کشور شروع کردند که با اشراف اطلاعاتی در ۱۹ تیرماه محل استقرار و عملیاتی آن‌ها در کردستان مورد حمله موشکی و توپخانه‌ای قرار گرفت.


خطیب موقت جمعه بیرجند گفت: این عملیات هوشمندانه به همه دشمنان نظام هشدار داد که امنیت، خط قرمز ماست و هرگز به کسی اجازه نمی‌دهیم در این نظام دست از پا خطا و کشور را نا امن کند.


حجت الاسلام نوفرستی به مسایل اخیر میان ایران و اروپا هم اشاره کرد و گفت: به فرموده رهبر معظم انقلاب، علت مشکلات باقیمانده، تکبر اروپائی هاست که تا کنون به هیچ کدام ار تعهدات خود در برجام عمل نکرده است.


وی افزود: به فرموده رهبری، اقدام انگلیس در توقیف نفتکش ایرانی قطعا بی جواب نخواهد ماند و راه مقابله با تکبر غرب و اروپا هم، نهراسیدن و دفاع محکم و قوی از منافع کشور است.


خطیب موقت جمعه بیرجند همچنین در بخش دیگری از خطبه ها، به اهمیت حجاب و رعایت آن در جامعه اشاره کرد و گفت:حجاب، ضامن سلامت و امنیت جامعه است که باید مسئولان فرهنگی به این مسئله مهم توجه داشته باشند.


حجت الاسلام نوفرستی افزود:ترویج بدحجابی و بی حجابی در کشور یکی از مسائلی است که امروز دشمنان آن را دنبال می‌کنند و با برنامه ریزی حساب شده، به دنبال کشف حجاب هستند.


وی تاکید کرد در قبال این هجمه فرهنگی همه خانواده‌ها و مسئولان فرهنگی باید مراقب و هوشیار باشند چرا که با بدحجابی و بی حجابی، در مرحله اول امنیت از زنان و سپس از مردان گرفته می‌شود.
انتهای پیام/ب


روحیه انقلابی، عامل همه پیشرفت‌های کشور

برچسب ها: نماز جمعه ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.