معاون مشارکت‌های مردمی و اشتغال بهزیستی لرستان گفت: تاکنون مسکن ۶۱۵ خانواده دارای ۲ معلول تحت پوشش در این استان تامین شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،  رضا وفایی معاون مشارکت‌های مردمی و اشتغال بهزیستی لرستان گفت: تاکنون مسکن ۶۱۵ خانواده دارای ۲ معلول تحت پوشش در این استان تامین شده است.

 وفایی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: در این راستا برای خانواده‌هایی که با بیش از ۲ معلول در شهر زندگی می‌کنند ۳۰ میلیون تومان و برای خانوار‌های روستایی ۱۸ میلیون تومان کمک بلاعوض پرداخت می‌شود.

وی با اشاره به استفاده از واحد‌های مسکن مهر برای مددجویان اظهار داشت: همچنین برای تامین مسکن روستایی به افراد بالای ۱۸ سال که سرپرست خانوار هستند ۴۰ میلیون تومان وام با سود چهار درصد اعطا می‌شود.

معاون مشارکت‌های مردمی و اشتغال بهزیستی لرستان ادامه داد: هفته جاری نیز ۲۰ واحد مسکونی مددجویان الیگودرز به مناسبت سی و نهمین سال تشکیل این سازمان تحویل داده شد و ۳۲ واحد دیگر تا پایان سال بهره برداری می‌شود.

وفایی افزود: در راستای تامین مسکن مددجویان در سطح استان ۲۰ واحد از مسکن مهر با مشارکت انجمن خیرین، بهزیستی، بنیاد مستضعفان و خود مددجویان با هزینه‌ای بالغ بر هر واحد ۶۰۰ میلیون ریال ساخته و تحویل مددجویان دو معلولی شد.

پنج هزار نفر در انتظار دریافت خدمات مختلف این نهاد ازجمله برقراری مستمری و خدمات کمک درمانی و آموزشی هستند و این در حالی است که از خرداد سال گذشته تاکنون تعداد خانوار‌های مستمری بگیر و تحت حمایت این نهاد از ۱۵ هزار به ۳۹ هزار خانوار افزایش یافته است.

انتهای پیام/ر

مسکن ۶۱۵ خانواده دارای ۲ معلول در لرستان تامین شد

برچسب ها: بهزیستی ، مسکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار