روز نخست مسابقات پومسه قهرمانی بانوان کشور با معرفی نفرات برتر به پایان رسید.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،چهاردهمین دوره مسابقات پومسه قهرمانی بانوان کشور از روز شنبه ۲۹ تیرماه به میزبانی اصفهان در مجموعه ورزشی کوثر آغاز شد.

۳۲۳ پومسه‌رو از ۲۴ استان آذربایجان شرقی، اصفهان، البرز، بوشهر، تهران، چهارمحال و بختیاری، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، خوزستان، زنجان، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، قزوین، قم، کردستان، کرمان، گلستان، گیلان، لرستان، مازندران، مرکزی، همدان و یزد در این دوره از مسابقات حضور دارند و اصفهان به دلیل میزبانی با ۲ تیم در این رقابت‌ها شرکت کرده است.

در پایان روز نخست این مسابقات نفرات برتر بخش انفرادی (استاندارد و ابداعی) معرفی شدند که سهم تیم‌های اصفهانی ۴ مدال طلا، ۳ مدال نقره و ۵ مدال برنز بود. مسابقات امروز در بخش تیمی ۳ نفره دنبال می‌شود.

در دوره گذشته این مسابقات تیم پومسه زنان اصفهان به مقام قهرمانی دست یافت و باید دید می‌تواند از این عنوان خود دفاع کند یا خیر.

رقابت‌های پومسه قهرمانی کشور روز‌های ۲۷ و ۲۸ تیرماه در بخش مردان و با حضور ۳۹۸ پومسه‌رو برگزار شد که با قهرمانی تیم اصفهان به پایان رسید. تیم‌های تهران و مازندران نیز به ترتیب دوم و سوم شدند.

انتهای پیام/م

 

برگزاری مسابقات پومسه قهرمانی بانوان کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.