ستاری گفت: استارت آپ‌ها خدمات اپلیکیشن‌های جدید را ارزان به مردم ارائه می‌کنند.

حمایت مردم از استارت آپ ها به معنی خدمات گران دولت است/ شکستن سد سنتی به ایده های نو احتیاج داردبه گزارش خبرنگار حوزه فن‌آوری‌ گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری در حاشیه بازدید از نمایشگاه الکامپ و در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خوشحال هستم که برای چهارمین بار این نمایشگاه برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: چندسالی است که استارت آپ ها کار خود را آغاز کرده‌اند و در این بستر رشد توسعه ایران به کمک جوانان دیده می‌شود.

ستاری بیان کرد: ایده های مطرح شده در این نمایشگاه به کمک حمایتی که دولت از استارت آپ ها به عمل آورده، منجر به بالندگی اکوسیستم نوآوری شده است.

معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری تصریح کرد: درحال حاضر همه به این نتیجه رسیده‌اند که آینده در دست جوانان است ما باید بتوانیم راهی برای حمایت از آنها برنامه‌های بیشتری داشته باشیم.

استارت آپ نیاز مند سرمایه گذار داخلی است

وی با بیان اینکه حمایت‌ها باید ساختاری و معنوی باشد، گفت: این درست است که حمایت مالی مهم است اما استارت آپ با وام شکل نمی‌گیرد، بلکه نیاز به سرمایه گذار خصوصی داخلی دارد.

ستاری افزود: بخش خصوصی روی جوانان سرمایه گذاری می‌کند و خوشبختانه اکنون از لحاظ تعدادی ظرفیت خوبی برای حمایت وجود دارد.


بیشتر بخوانید: مهاجرت ۲ هزار دانشجوی ایرانی به آمریکا/ باید نهضت استارت آپ‌های بیوتک ادامه یابد


معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری با اشاره به همکاری شهرداری ها گفت: شهرداری اگر به این نتیجه برسد که ارائه سرویس به مردم شهر کار او نیست، پلت فرم هوشمند ایجاد خواهد شد و سرویس های هوشمند توانایی ارائه انواع خدمات را به مردم دارند.

ستاری با اشاره به استقبال مردم از اپلیکیشن‌های جدید گفت: دولت خدمت را گران و غیرقابل دسترس ارائه می‌کند اما استارت آپ ها این خدمات را  ارزان به مردم می‌دهند.

ستاری در پایان تصریح کرد: شکستن سد سنتی سخت است اما استارت‌آپ‌ها می‌توانند این کار را انجام دهند.

انتهای پیام/

برچسب ها: وزارت علوم ، فناوری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار