مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل گفت: همایش نقش بانوان در تاریخ اردبیل برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، فریبا محمد لو، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل ظهر امروز در جلسه هماهنگی همایش بانوان در هفته اردبیل به قرار گرفتن در آستانه هفته اردبیل و بزرگداشت این ایام اشاره کرد و گفت: در این هفته با مشارکت بانوان همایش نقش بانوان در تاریخ اردبیل برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: در این همایش مقالاتی با عنوان نقش زنان در دوران صفویه و دوران معاصر ارائه شده و به تبیین جایگاه زنان پرداخته می‌شود.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل هدف از برگزاری همایش بانوان در هفته اردبیل را نمایش توانمندی‌های زنان استان اردبیل در زمینه‌های مختلف عنوان کرد و خواستار مشارکت بیشتر زنان در این همایش شد.

محمدلو بیان کرد: همایش نقش زنان در تاریخ اردبیل در محل پارک بانوان برگزار و در کنار آن توانمندی‌های زنان استان در غرفه‌هایی با مشارکت جهاد کشاورزی، ورزش و جوانان، علوم پزشکی، کتابخانه‌های عمومی، بنیاد شهید و امور عشایر نمایش داده می‌شود.

وی افزود: برخی وقایع تاریخی بدون تاثیرگذاری زنان اتفاق نمی‌افتد و همواره زنان با همراهی مردان رویداد‌های بزرگی را در تاریخ استان ثبت کرده اند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل بیان کرد: در حال حاضر نیز زنان با حضور در عرصه‌های مختلف علمی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی توانسته اند تاثیرگذاری خود را در جامعه نشان دهند.

محمدلو با بیان اینکه تا رسیدن به جایگاه واقعی تاثیرگذاری زنان در جامعه همچنان فاصله وجود دارد، تصریح کرد: باید در راستای تامین زیرساخت‌ها و مقدمات حضور پررنگ‌تر بانوان در جامعه تلاش کنیم.

انتهای پیام/ح

نمایش توانمندی‌های زنان استان اردبیل

برچسب ها: هفته اردبیل ، بانوان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.