کولیوند گفت: همکاری‌های لازم بین اورژانس و شهرداری برای ایجاد پایگاه اورژانس در ایستگاه‌های مترو انجام شده است.

اورژانس قدم در ایستگاه مترو خواهد گذاشت/ اقلام تحریم شده درکشور تولید خواهد شدپیرحسین کولیوند رئیس اورژانس کشور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره برنامه مشترک میان اورژانس با مترو اظهار کرد: خوشبختانه بعد از پیگیری‌های صورت گرفته همکاری‌های مناسبی بین سازمان اورژانس کشور و شهرداری شکل گرفت تا بتوانیم تعدادی از پایگاه‌های اورژانس  را در ایستگاه‌های مترو مستقر کنیم.

وی با اشاره به پیگیری‌های طولانی مدت این موضوع گفت: اقدامات زمینه‌ای برای راه اندازی پایگاه‌های اورژانس در مترو انجام شده است و امیدوار هستیم تا بتوانیم به زودی شاهد عملکرد مناسب این پایگاه‌ها باشیم؛ برخی از اقدامات لازم در حوزه فرهنگ سازی و ارائه آموزش‌های لازم به شهروندان هم می‌تواند در ایستگاه‌های مترو انجام شود.

رئیس اورژانس کشور تصریح کرد: ایستگاه‌های بسیاری برای پیوستن به سازمان اورژانس کشور در نظر گرفته شده است اما برای شروع فعالیت در آنها به همراهی شهرداری و ایجاد فضای مناسب احتیاج داریم.


بیشتر بخوانید: افتتاح ۱۰۰ اورژانس بیمارستانی و ۱۴۰ کلینیک ویژه تا پایان سال


کولیوند با تاکید بر تلاش اورژانس برای کمک به تولیدکنندگان داخلی برای تهیه تجهیزات گفت: امیدوار هستیم با اقدامات صورت گرفته بسیاری از تجهیزات مورد استفاده در سازمان اورژانس کشور از جمله دوربین‌های دید در شب و بالگردهای اورژانس هوایی که برای تهیه آن‌ها با مشکل مواجه هستیم، به تولید داخل برسد.

وی یادآوری کرد: همراهی دانشگاه‌ها و شرکت‌های دانش بنیان می‌تواند نقش چشمگیری در تامین تجهیزات مورد نیاز برای سازمان اورژانس کشور و کمک به اقتصاد مقاومتی داشته باشیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار