معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار:

آذربایجان غربی به یکی از پایانه‌های صادرات هوایی کشور تبدیل می‌شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی گفت:آذربایجان غربی می‌تواند به یکی از پایانه‌های صادرات هوایی کشور تبدیل شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،رضا حسینی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی،  در آیین تکریم و معارفه مدیرکل فرودگاه‌های استان ، حمل و نقل را از مولفه‌ها و زیرساخت‌های اساسی توسعه عنوان کرد و گفت: توسعه زیرساخت‌های حمل و نقل بویژه حمل و نقل هوایی در استان می‌تواند به رونق اقتصادی و سرمایه گذاری و توسعه گردشگری کمک شایانی کند.
 
او  افزود: حمل و نقل هوایی امروز اهمیت بی نظیری در تجارت بین الملل دارد و ما نیز در استان بدنبال توسعه این صنعت هستیم.

حسینی  ادامه داد: با توجه به موقعیت جغرافیایی آذربایجان غربی، این استان می‌تواند به یکی از پایانه‌های صادرات هوایی کشور تبدیل شود.

حسینی اضافه کرد: جذب ایرلاین‌های فعال خارجی در جهت توسعه صادرات و مبادلات بین المللی استان نیز باید در دستور کار اداره کل فرودگاه‌های استان قرار گیرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همچنین بر لزوم توسعه زیرساخت‌های فرودگاهی در استان تاکید کرد و گفت: کمک خواهیم کرد رتبه و سطح خدمات فرودگاهی استان بویژه در فرودگاه ارومیه ارتقا یابد.

در ادامه این مراسم، ضمن تقدیر از خدمات و تلاش‌های کمال پرهیزکار مدیرکل پیشین فرودگاه‌های استان، محمدعلی نائل قراملکی به عنوان مدیرکل جدید فرودگاه‎های آذربایجان غربی معارفه شد.
 
 
انتهای پیام/م
 

برگزاری آئین تودیع و معارفه مدیرکل   فرودگاه‎های آذربایجان غربی

برچسب ها: فرودگاه ، حمل و نقل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.