سرپرست جمعیت هلال احمر دزفول از برپایی ایستگاه سلامت تا عیادت از سالمندان توسط اعضاء خانه داوطلبی هلال احمر شهر حمزه دزفول خبر داد.

مصطفی طحان سرپرست جمعیت هلال احمر دزفول در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: اعضاء خانه داوطلبی هلال احمر شهر حمزه دزفول علاوه بر عیادت و دل جویی از سالمندان با استقرار در مساجد و ایستگاه‌های سلامت، بیش از ۹۰ نفر از اهالی این شهر را مورد پایش قرار دادند و همزمان نیز درخصوص تنظیم فشارخون و قند خون، آموزش‌های لازم به مراجعه کنندگان ارائه شد.

خانه‌های داوطلبی هلال احمر، پیشگام در سلامت جامعه

وی افزود: یکی از برنامه‌های مهم جمعیت هلال احمر، ایجاد پایگاه‌های مردمی و داوطلبی در سطح محلات شهری و مناطق روستایی است، که اهداف عمده آن را تقویت روحیه داوطلبی در ارائه خدمات بشردوستانه، با محوریت کمک به بهبود سطح سلامت افراد و تاب آوری جوامع محلی در راستای کاهش خطرپذیری و مقابله موثر با حوادث می‌توان عنوان کرد.

طحان با اشاره به تقویت خانه‌های داوطلبی هلال احمر در سطح شهرستان تصریح کرد: جذب و سازماندهی اعضاء و شناسایی داوطلبان و خیرین در محلات شهر و روستا‌ها و آموزش‌های خودامدادی و دگرامدادی از دیگر فعالیت‌های این خانه‌ها است.

گفتنی است؛ در فروردین ماه سال جاری در اجرای طرح کاروان سلامت جمعیت هلال احمر دزفول که با حضور پنج پزشک داوطلب در شهر حمزه اجرا شد، حدود۴۰۰ نفر از اهالی این شهر به صورت رایگان ویزیت شدند.

خانه‌های داوطلبی هلال احمر، پیشگام در سلامت جامعه

خانه‌های داوطلبی هلال احمر، پیشگام در سلامت جامعه

انتهای پیام/گ

خدمات رسانی هلال احمر به سالمندان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.