مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در واکنش به درگذشت آمانو اعلام کرد تحت هدایت او آژانس انرژی اتمی به نتایج ملموسی برای نیل به هدف خود در زمینه اتم برای صلح و اتم برای توسعه دست یافت.

واکنش موگرینی به خبر درگذشت آمانوبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، فدریکا موگرینی، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در واکنش به خبر درگذشت یوکیا آمانو در بیاینه خود نوشت: «تحت هدایت او آژانس بین المللی انرژی اتمی به نتایج ملموسی برای نیل به هدف خود در زمینه "اتم برای صلح" و "اتم برای توسعه" دست یافت.»

وی افزود: «ما برای نقش آژانس در راستی آزمایی تعهدات هسته‌ای ایران بر اساس برنامه جامع اقدام مشترک ارزش والایی قائلیم. اتحادیه اروپا در آیندۀ در کنار آژانس قرار داشته و ما به حمایت قوی خود از آن ادامه خواهیم داد.»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۰۷:۵۶ ۰۱ مرداد ۱۳۹۸
هی موگرینی : چی شد؟! بابا یوکیا آمانو 15پانزده بار تائید گزارشات صلح آمیز ایران را به اتحادیه اروپا و سازمان ملل در سخت ترین و شدیدترین بازرسیهای سازمان انرژی اتمی ارائه داد و در هر بار تاکید کرد ایران طبق مفاد برجام عمل میکند و به تعهدات خود پایبند است نتیجه اش این شد که با مرگ مرموز در سینه قبرستان آرمیده بنابراین هیچ فکر کرده ای؟ که در مورد برجام از راستی آزمائی ایران و ارزش والای این قرارداد اظهار نظر کرده ای!!؟؟؟ نکند نفر بعدی تو باشی؟؟؟از همین الآن تا اقدام نامحسوس CIA برایت طلب آمرزش میکنیم....................
آخرین اخبار