فرماندار خوشاب گفت:ساقط نمودن پهپاد متجاوز آمریکایی و نیز توقیف نفتکش انگلیسی بیانگر عزت و توان حافظان امنیت کشور در حفظ دستاورد‌های انقلاب اسلامی است.

اقدام مقتدرانه سپاه بیانگر عزت و امنیت کشوربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، حسن ابارشی فرماندار خوشاب در نشست شورای آموزش و پرورش گفت: ساقط نمودن پهپاد متجاوز آمریکایی و نیز توقیف نفتکش انگلیسی ثابت کرد که جمهوری اسلامی ایران به خوبی توان پاسداری از حریم کشور را دارد.
 
او تصریح کرد: انتقاد غیرمنصفانه نسبت به عملکرد دولت در شرایط جنگ اقتصادی و روانی دشمن، نوعی کارشکنی است که به منافع ملی آسیب وارد می‌زند.
 
فرماندار خوشاب گفت: دشمنان جمهوری اسلامی پس از آنکه پی برده اند تحریم‌های ظالمانه علیه ملت ایران بی اثر شده اند، ایجاد موج ناامیدی در جامعه را با تلاش برای تخریب چهره‌های نظام در دستور کار خود قرار داده اند.
 
ابارشی افزود: سناریوی پیچیده دشمن علیه انقلاب و نظام جمهوری اسلامی شکست خورده، زیرا همه مسئولان و کارگزاران نظام هوشیارتر از همیشه پای کار هستند بطوری که ظرف ماه‌های اخیر با همت مردم و مسئولان شاهد کاهش مشکلات اقتصادی بوده ایم.
 
او تصریح کرد:در چارچوب اجرای طرح مثلث اقتصادی موتور مولد و محرک اقتصاد در بخش‌های کشاورزی و صنعت خوشاب ایجاد و زیرساخت‌های سرمایه گذاری فراهم شده اند.

فرماندار خوشاب گفت: در حوزه آموزش و پرورش هم اقداماتی مثبت در خصوص تامین فضای فیزیکی، آموزشی و مدیریت بهینه در خوشاب انجام شده است.
 
انتهای پیام//ف.غ
 

انتقاد غیرمنصفانه کارشکنی است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.