پرندوار گفت: یکی از مهمترین بخش‌های چهارمین نمایشگاه دستاورد‌های روستاییان و عشایر بخش کودک و روستا است.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، جلسه هماهنگی نمایشگاه توانمندی‌های روستاییان و عشایر با محوریت بخش کودک و روستا با حضور پرندوار مدیرکل امور روستایی و شورا‌های استانداری تهران، ندایی مسئول اجرایی برگزاری نمایشگاه، گروه مشاوران؛ و سایر عوامل اجرایی و هماهنگ کننده برگزار شد.

معصومه پرندوار مدیرکل امور روستایی و شورا‌های استانداری تهران گفت: یکی از موضوعات و بخش‌های مهم چهارمین نمایشگاه توانمندی‌های روستاییان و عشایر بخش کودک و روستا است.

پرندوار گفت: هدف از ایجاد این بخش در نمایشگاه، آشتی و پیوند کودکان با روستا، محیط زیست و مقابله با الگوی مصرف گرایی و تجمل گرایی در کودکان با ایجاد فضا‌های روستایی است.

وی افزود:با توجه به سبک زندگی امروزی کودکان در محیط‌های کوچک و بسته و عدم آشنایی با محیط و سبک زندگی روستایی در نظر داریم با ایجاد یک روستای فرضی و نمایش سکونتگاه‌های روستایی در قالب ماکت و واقعیت به بازآفرینی روستا بپردازیم.

پرندوار گفت: از جمله برنامه‌ها و فضا‌های مد نظر در این بخش از نمایشگاه ایجاد حلقه‌های چاه روستایی، لمس و مشاهده حیوانات اهلی، نمایش وسایل حمل و نقل روستایی مانند گاری، مرغداری و دیگر بخش‌های متنوع وجذاب برای کودکان خواهد بود.

انتهای پیام/

برچسب ها: استانداری ، روستا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار