مدیرکل دفتر امور روستایی و شورای اسلامی استانداری مازندران گفت: ۷۰۰ میلیارد تومان تسهیلات کم بهره از سوی دولت در راستای اشتغالزایی و رونق تولید به روستا‌های کشور اختصاص یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،طالبی مدیرکل دفتر امور روستایی و شورای اسلامی استانداری مازندران در همایش دهیاران و شورا‌های اسلامی روستا‌های بخش مرکزی شهرستان رامسر گفت: ۷۰۰ میلیارد تومان تسهیلات کم بهره از سوی دولت به روستا‌های کشور اختصاص یافت که خدمت بزرگی در راستای اشتغالزایی و رونق تولید است.

وی با بیان اینکه ۹۰۰ فقره ماشین آلات در استان مازندران در اختیار دهیاری‌ها است، افزود: در ممانعت از ساخت و ساز‌های غیرمجاز برخی دهیاران منطقه، سختگیرانه‌تر عمل کنند.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شورای اسلامی استانداری مازندران گفت: صدور مجوز غیر قانونی خلاف قانون بوده و باید طبق مقررات و در تراز نظام جمهوری اسلامی خدمت کنیم.

طالبی افزود: ۳۶ اداره و سازمان به روستا‌ها خدمات می‌دهند که باید اختیارات به دهیاران و شورا‌ها واگذار شود که نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید در این زمینه اقدام کنند.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شورای اسلامی استانداری مازندران گفت: روزمرگی در انجام امورات و تفرقه افکنی سبب عدم پیشرفت روستا‌ها می‌شود و باید با کار جمعی و تعامل نسبت به پیشبرد امورات روستا‌ها اقدام کنیم.
انتهای پیام/ س
 

ارائه تسهیلات ۷۰۰ میلیارد تومانی برای رونق تولید در روستا‌های کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.