مدیر بورس منطقه‌ای همدان گفت: ۳۶۳ میلیون و ۴۵۰ هزار و ۲۵۰ سهم در تیرماه در بورس همدان معامله شد.

معامله بیش از ۳۶۳ میلیون سهم در بورس همدانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، علی اسکندری، مدیر بورس منطقه‌ای همدان اظهار داشت: این تعداد سهم متعلق به ۵۱۴ شرکت به ارزش یک هزار و ۶۰۰ میلیارد و ۷۰۳ میلیون و ۳۴۵ هزار و ۶۲۳ ریال در تالار بورس منطقه‌ای استان همدان داد و ستد شد که ۵۵ درصد آن مربوط به خرید سهام و ۴۵ درصد مربوط به فروش سهام بوده است.

وی با بیان اینکه بر این اساس و با توجه به ۲۲ روز کاری فعالیت تالار بورس منطقه‌ای استان همدان در این ماه، متوسط ارزش داد و ستد، روزانه ۷۲ میلیارد و ۷۵۹ میلیون و ۲۴۲ هزار و ۹۸۳ ریال بوده که نسبت به خرداد ماه، چهار درصد کاهش داشته است.

اسکندری بیان کرد: همچنین در این ماه، ۳۱۵ کد معاملاتی جدید ایجاد شد و در این ماه شرکت‌های بانک گردشگری، پتروشیمی نوری و گروه سرمایه گذاری میراث فرهنگی به ترتیب بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند.

همچنین بورس منطقه‌ای همدان در راستای آشنایی عموم شهروندان با نحوه سرمایه‌گذاری در بورس، اقدام به برگزاری دوره‌های آموزشی، کارگاه‌های آموزشی و فراهم کردن امکان بازدید از تالار کرده است که در تیر ماه ۲۰۲ نفر در دوره‌های آموزشی بورس همدان شرکت کردند و ۱۰ نفر نیز در کارگاه‌های آموزشی بورس حضور یافتند.

انتهای پیام/ د 

شاخص کل فرا بورس همدان به سه هزار و ۲۷۵ و احد رسید

برچسب ها: بورس ، سهام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.