هزینۀ ۱۰۰ میلیارد ریال برای ایمن سازی جاده های استان

امسال ۱۰۰ میلیارد ریال برای اجرای خط کشی، نصب و افزایش علایم ایمنی در محورهای مواصلاتی کهگیلویه و بویراحمد هزینه شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج  محمد حسین نصیری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای این استان گفت: در سال جاری یکصد میلیارد ریال برای نصب علائم ایمنی در محور‌های مواصلاتی استان هزینه شده است.
 
محمد حسین نصیری افزود :محور‌های مواصلاتی استان با اجرای خط کشی، نصب و تشدید علایم ایمنی، اجرای شیار لرزاننده، لکه گیری نقاط حادثه خیز تا حدود زیادی ایمن سازی شد.
 
محمد حسین نصیری بیان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۶ کیلومتر از جاده‌های مواصلاتی استان جداکننده فیزیکی (نیوجرسی) نصب شده است.
 
نصیری افزود: علائم راهنمایی و رانندگی در جاده‌ها علاوه بر نقش بازدارندگی از تخلفات موجب ارتقای ایمنی عبور و مرور و کاهش تصادفات جاده‌ای می‌شود.
 
وی گفت: با هدف افزایش ضریب ایمنی در محور‌های مواصلاتی استان سال گذشته نیز در ۲۵ کیلومتر از جاده‌های استان نیو جرسی نصب شد.
 
نصیری اضافه کرد: از سال گذشته تاکنون ۱۱۹ نقطه حادثه خیز زودبازده و دیربازده در محور‌های مواصلاتی استان حذف شد.
 
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد گفت: با هدف کنترل ترافیک جاده‌ای و تامین امنیت مسافران از ابتدای تابستان تا اول مهرماه بیش از ۱۰ تیم گشت راهداری و ۱۰ تیم گشت کنترل نامحسوس در محور‌های مواصلاتی استان خدمات لازم را ارائه می‌دهند.
 
انتهای پیام/ط
 

۱۰۰ میلیارد ریال برای ایمن سازی جاده های استان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.