رئیس بیمارستان ولیعصر (عج) لامرد، گفت: بیماران این بیمارستان از خدمات میکروسکوپ فوق پیشرفته جراحی بهره مند می‌شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، فریبرز غفارپسند رئیس بیمارستان حضرت ولیعصر (عج) لامرد، بیان کرد: این میکروسکوپ جراحی با مجهز بودن به سیستم زوم دیجیتال و آنالوگ، فوکوس خودکار، تصویربرداری با کیفیت HD، بزرگنمایی ۲۰ برابری و امکان دید رنگی Florescent و آنژیوگرافی هنگام عمل برای انجام اعمال جراحی تومور‌های مغزی، اعمال جراحی کف جمجمه، اعمال جراحی آنوریسم‌های مغزی و ناهنجاری‌های عروق مغز و تومور‌ها و ناهنجاری‌های نخاع، پیوند عصب، جراحی‌های پیشرفته چشمی و گوش و حلق و بینی نیز استفاده می‌شود.

وی تصریح کرد: این میکروسکوپ مجهز به دو مانیتور بزرگ ۲۹ و ۵۵ اینچی است که امکان مشاهده عمل جراحی از سوی آموزش گیرندگان در اتاق عمل را فراهم می‌کند و با بهره گیری از حافظه داخلی، امکان ضبط فیلم‌های جراحی با اتصال به شبکه اینترنت و امکان جراحی از راه دور (تله سرجری) نیز فراهم می‌شود.

غفار پسند ادامه داد: با بهره گیری از این میکروسکوپ فوق پیشرفته جراحی، اعمال جراحی پیشرفته مغز و اعصاب با دقت و کیفیت بالاتری در این مرکز انجام و از اعزام بیماران منطقه، به مرکز استان جلوگیری می‌شود.

رئیس بیمارستان حضرت ولیعصر (عج) لامرد افزود: این میکروسکوپ با هزینه‌ای بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال از سوی دانشگاه علوم پرشکی شیراز خریداری شده است.

انتهای پیام/ت

نصب میکروسکوپ فوق پیشرفته جراحی در لامرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار