لیگ فوتبال شهرستان شهربابک، یاد بود "حمید اسدی، پیشکسوت فقید فوتبال" این شهرستان با شرکت ۱۵ تیم آغاز شد.

روح الله کافی دبیر هیئت فوتبال شهرستان شهربابک در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: لیگ فوتبال شهرستان شهربابک با نام خلیج همیشه فارس و یاد بود پیشکسوت فقید فوتبال شهربابک حمید اسدی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه هشت تیم در بخش لیگ برتر شهرستان و هفت تیم در لیگ دسته یک شهرستان با هم به رقابت می‌پردازند، افزود: قهرمان لیگ برتر شهرستان، به مسابقات مناطق استان در فصل آینده راه پیدا می‌کند.

کافی با اشاره به اینکه رقابت‌های لیگ شهرستان در زمین چمن طبیعی استادیوم تختی برگزار می‌شود، تصریح کرد: این مسابقات بیش از سه ماه به طول می‌انجامد.

وی یاد آور شد: در لیگ برتر شهربابک تیم‌های شهاب پیرجل، استیل آذین، کشاورز، پرسپولیس، امید میمند، استبرق، نبرد و امید مهدی به رقابت می‌پردازند.

دبیر هیئت فوتبال شهربابک گفت: در رقابت‌های لیگ دسته یک شهرستان نیز مس خاتون آباد، امید مهدی جوان، طباخی، عقاب قطب آباد، شهدای غواص، شهدای استبرق و سادات به مصاف هم می‌روند.

وی ضمن تشکر از باشگاه مس برای همکاری در برگزاری و تقبل برخی هزینه‌های این رقابت ها، افزود: در بازی افتتاحیه این مسابقات که دو تیم استیل آذین و شهاب پیرجل به مصاف هم رفتند، این دیدار با نتیجه دو بر یک به سود شهاب به پایان رسید.

انتهای پیام/ب

لیگ فوتبال شهرستان شهربابک آغاز شد

برچسب ها: اخبار ورزشی ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار