تولیت آستان قدس رضوی گفت: هر خدمتی در چارچوب بهداشت و درمان به حساب انقلاب است، چرا که افراد و دولت‌ها می‌آیند و می‌روند و آنچه باقی است نظام و انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، حجت الاسلام احمد مروی تولیت آستان قدس رضوی در دیدار با وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، گفت: خدمت به مردم وظیفه دینی، شرعی و اخلاقی مسئولان و آنچه وظیفه ما می‌باشد این است که به مردم خدمت و به آن‌ها رسیدگی کنیم تا در روز قیامت بتوانیم مقابل اقداماتی که انجام دادیم یا ندادیم، در برابر خداوند متعال حجت داشته باشیم.
 
او ادامه داد: هر خدمتی در چارچوب بهداشت و درمان انجام می‌گیرد همه به حساب نظام و انقلاب گذاشته می‌شود، کسی آن را به حساب افراد و اشخاص نمی‌گذارد، چرا که افراد و دولت‌ها می‌آیند و می‌روند و آنچه باقی می‌ماند نظام و انقلاب مقدس اسلامی است.
 
تولیت آستان قدس رضوی گفت: اگر نابسامانی، اشکال و ضعفی هم وجود داشته باشد مردم به حساب نظام می‌گذارند، کسی نمی‌گوید کار آن جناح یا این جناح بود، این حرف و سخن‌ها میان سیاسیون است و چندان بین مردم معنا ندارد.

حجت الاسلام مروی افزود: معیار کار ما خدمت به مردم است لذا در انجام امور محوله توجه به جناح و جریان‌ها در برنامه‌های ما جایی ندارد، توصیه رهبر معظم انقلاب هم بر همین اصل تکیه دارد.
 
او تصریح کرد: معظم‌له بیش از همه برای کمک به دولت‌ها وقت می‌گذارند و به دولتمردان کمک می‌کنند تا باری از مشکلات مردم کم شود، ما هم در این مجموعه به تبعیت از رهبر معظم انقلاب وظیفه خود می‌دانیم که در خدمت مردم باشیم و دولت و دستگاه‌های ذیربط را در مسیر انجام وظایفشان کمک کنیم تا در حد مقدورات و امکانات خود کاری برای رفع مشکلات و خدمت به مردم انجام داده باشیم.

تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به ظرفیت‌های موجود مشهد در حوزه بهداشت و درمان، و ضرورت استفاده از آن‌ها برای توسعه گردشگری سلامت در این شهر، گفت: درصدد ارائه خدمات و انجام پروژه‌هایی در حد مقدورات و امکانات در حاشیه شهر مشهد هستیم.
 
حجت الاسلام مروی افزود: در مجموعه درمانگاه و دارالشفاه امام رضا (ع) در محل حرم منور رضوی سالانه به یک میلیون نفر از مراجعین با دریافت هزینه‌های محدود خدمت ارزان قیمت ارائه می‌شود.

او ادامه داد: هدف این است که بیمارستان رضوی وابسته به آستان قدس رضوی به لحاظ خدمات درمانی حرف نخست را در منطقه بزند، اما تحقق این هدف به ویژه در مورد تهیه تجهیزات پزشکی نیازمند همکاری وزارت بهداشت است.
 
تولیت آستان قدس رضوی گفت: بستر برای جذب گردشگر سلامت و پزشکی از کشور‌های خارجی در مشهد و بیمارستان فوق تخصصی رضوی بسیار مهیا می‌باشد، چرا باید بیماران کشور‌های منطقه برای درمان به کشور‌های اروپایی یا ترکیه بروند، ما از نظر نیروی متخصص انسانی هیچ کمبودی در کشورمان نداریم.

حجت الاسلام مروی با اشاره بر همکاری دو سویه آستان قدس رضوی با مراکز علمی، افزود: برای همکاری با مجموعه‌های علمی و دانشگاهی کشور هیچ محدودیت و خط قرمزی نداریم، نگاه ما به تمام مجموعه‌ها و دستگاه‌های کشور نگاهی واحد است.
 
انتهای پیام//ف.س
 
نگاه ما به تمام مجموعه‌ها و دستگاه‌های کشور نگاهی واحد است
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.