بازیگر سریال گاندو گفت: رویکرد جدید رسانه ملی در پرداخت به این گونه سوژه‌ها جذب حداکثری مردم را به همراه داشته است.

سریال گاندو تمام سلیقه‌ها را پای رسانه ملی برای تماشا کشاندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم؛ پیام دهکردی،بازیگر تئاتر سینما و تلویزیون روز جمعه چهارم مرداد ماه در مراسم تقدیر عوامل سریال گاندو که در مصلی قدس برگزار شد،گفت:گفتمان سریال گاندو به نحوی بود که تمام سلیقه‌های موجود را پای رسانه ملی برای تماشای این سریال کشاند.

بازیگر نقش جیسون رضاییان در سریال گاندو افزود: رویکرد جدید رسانه در پرداخت سوژه هایی از این دست، جذب حداکثری مردم را در پی داشت.

وی بابیان اینکه رسانه ملی باید این مسیر را ادامه دهد و امیدواریم همگان برای اعتلای ایران سربازان خوبی باشیم، بیان کرد:خدا را شاکرم که فرصتی فراهم شد تا نقش یکی از خائنین به کشور را بازی کنم و از خداوند خواستم تا بتوانم در ایفای این نقش موفق باشم و آنچه در توان داشتم را به کاربستم.

بازیگر سینما و تلویزیون بابیان اینکه رسانه ملی بعد از سال‌ها غفلت و خواب‌زدگی، برگشت رسانس گونه‌ای را با گفتمان سریال گاندو داشت، عنوان کرد: ایران در سال‌های گذشته به‌صورت مستمر زخم خیانت نفوذی‌ها را چشیده و این خطر همچنان جدی است.

وی با اشاره به علت استقبال مردم از سریال گاندو خاطرنشان کرد: صداقت مهم‌ترین عامل موفقیت و محبوبیت این سریال بود، مردم ایران از دروغ، ریا و فقدان انسان به تنگ آمده و از عمق وجود تشنه و در عطش صداقت در عرصه‌های مختلف هستند.

انتهای پیام/ش

مراسم تقدیر از عوامل سریال گاندو در قم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار