ویدئویی از بیانات امام خمینی(ره) درباره کسانی که عزاداران اهل بیت را ملت گریه خطاب می‌کنند، مشاهده می‌کنید.

این‌هایی که تزریق میکنند به شما ملت گریه، خیانتکارند، اربابانشان از این گریه‌ها می‌ترسند+فیلم

 به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، تردیدی نیست که گریه کردن بر امام حسین(ع) اجر و پاداش بزرگ و بی‌شماری دارد که انسان چه بسا از توصیف و بیان حقیقت آن عاجز است و ممکن است در همه حقایق و عظمت قیام امام حسین(ع) و پاداشی که خداوند برای عزاداران و گریه کنندگان بر آن بزرگوار قرار داده است، برای ما معلوم نگردد و در واقع آنچه ما درک می‌کنیم و روایات بیانگر آن است فقط گوشه‌ای از عظمت قیام عاشورا، و پاداش عزاداران حسینی است.

امام خمینی(ره) در این خصوص فرموده‌اند: «توجه ندارند جوان‌های ما! بازی این بزرگ‌ها را نخورید. این‌ها خیانتکاراند! این‌هایی که تزریق می‌کنند به شما "ملت گریه"، "ملت گریه"، این‌ها خیانت می‌کنند. بزرگ‌های‌شان و ارباب‎های‎شان از این گریه‌ها می‌ترسند؛ دلیلش این است که رضاخان آمد همه این‌ها را برد ازبین، و مامور بود. جوان‌های ما خیال نکنند که دارند یک خدمتی می‌کنند می‌روند توی مجلس اگرصحبت عزا بشود، می‌گویند نه، این را نگو، غلط است این حرف، باید این را بگوید، باید این ظلم‌ها را بگوید، تا مردم بفهمند که چه گذشته آن وقت؛ و باید هر روز این کار بشود. این جنبه سیاسی دارد؛ جنبه اجتماعی دارد.»

 در ادامه ویدئویی ازبیانات امام خمینی(ره) را درباره کسانی که ذکر مصیبت بر اهل بیت را عامل افسردگی و ناراحتی می‌دانند مشاهده می‌کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۲ ۰۵ مرداد ۱۳۹۸
بله واقعا موجب افسردگی می شود
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۲۰:۱۸ ۰۵ مرداد ۱۳۹۸
هرکس یه بار گریه کرده باشه همچین حرفی نمیزنه!
اصلاً حسین جنس غمش فرق میکند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۱ ۰۵ مرداد ۱۳۹۸
حتما از آلبانی و سوله ترور سایبری منافقین نظر میدی