در جلسه شورای ورزش استان قزوین وضعیت تیم داری قزوین در لیگ‌های مختلف کشور بررسی شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، استاندار قزوین در جلسه شورای ورزش استان گفت: اگر شهرداری نتواند تیم داری کند تیم‌ها تعطیل می‌شوند چرا که دستگاه‌ها بودجه‌ای برای این کار ندارند.

زاهدی با بیان اینکه در شرایطی هستیم که واحد‌های صنعتی هم نمی‌توانند به تنهایی عهده دار تیمی باشند گفت: اگر چه مشکلات زیادی سر راه تولید است ولی در جلسه‌ای با اتاق بازرگانی و شرکت شهرک‌های صنعتی وضعیت حمایت از تیم کاسپین قزوین بررسی خواهد شد.

استاندار همچنین با اشاره به طرح سنجش ساختار قامتی زنان روستایی گفت؛ این طرح برای دست یابی به نتیجه مناسب نیازمند هماهنگی و همکاری بیشتر دستگاه‌های اجرایی است.

وی گفت؛ در این طرح سنین مختلف سنجش شدند که این کار هم برای داشتن آمار مناسب است.

زاهدی با تاکید بر اینکه برای داشتن نتایج دقیق باید دانش اموزان سنجش شوند افزود: با این کار مشخص می‌شود چند درصد مشکلات مادرزادی و چند درصد به علت عادات نادرست رخ داده است تا بتوان با حرکات اصلاحی و ورزشی مناسب آن را برطرف کرد .

وی درباره طرح تابستانه ورزش و المپیاد ورزشی هم گفت: همه دستگاه‌ها باید همکاری کنند و در این مورد نیازی به مجوز شورای تامین برای اجرای مسابقات نیست چرا که شورای تامین شهرستان‌ها امنیت و انضباط را تامین می‌کنند.

طرح تابستانه با ورزش، میزبانی از المپیاد استعداد‌های برتر ورزشی کشور در ٥ لیگ، برگزاری چهارمین دوره المپیاد کارکنان دستگاه‌های اجرایی استان از دیگر مباحث مطرح شده در این جلسه بود.

علایی مقدم مدیر کل ورزش و جوانان استان هم در این جلسه گفت: در سال قبل طرح سنجش قامت زنان روستایی در ۲۴ روستا اجرا شد و حرکات اصلاحی برای دختران توسط مربیان ورزشی صورت گرفت و کسانی که ناهنجاری داشتند شناسایی شدند.

وی گفت: امسال ۴ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان به خانه‌های روستایی پرداخت شد تا فعالیت‌های ورزشی گسترش یابد، تاکنون ۱۰۳ خانه ورزش روستایی در استان فعال شده است و امسال هم ۲۵ خانه ورزش روستایی افتتاح می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان افزود: امسال قزوین میزبان ۹۶۶ ورزشکار در رشته‌های قایقرانی، بسکتبال سه نفره، کانوپولو و اسلالوم و بدمینتون است.

علایی مقدم اضافه کرد: مسابقات ورزشی ادارات هم در هفته دولت برگزار می‌شود

امسال ۲۹ تیم مردان و ۱۹ تیم زنان در دسته‌های مختلف کشور حضور خواهند داشت.

انتهای پیام/ک

جلسه شورای ورزش استان قزوین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.