سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان مهریز گفت: یک خیر مهریزی یک میلیارد ریال برای احداث ساختمان پایگاه امداد و نجات جاده‌ای تنگ چنار در مسیر مهریز به خاتم کمک کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، علی رضا فخری سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان مهریز گفت: پایگاه امداد و نجات تنگ چنار شهرستان مهریز با مساحت ۴۰۰۰ متر مربع و با زیر بنای ۳۸۰ مترمربع توسط سید محمد حسینی بیاد مادر عزیزشان مرحومه حاجیه خانم جعفری احداث و در آینده به مرحله بهره برداری قرار گیرد.

وی افزود: محور مهریز - خاتم با وجود حجم بالای ترافیک و لزوم امدادرسانی سریعتر به افراد حادثه دیده، محروم از ساختمان پایگاه‌های امداد و نجات بود که با کمک این فرد نیکوکار این پایگاه در این محور احداث می‌شود.

سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان مهریز، مشارکت خیران در ساخت و راه اندازی پایگاه‌های امداد و نجات را از بهترین اقدام‌های خداپسندانه بیان کرد و افزود: کمک به ساخت پایگاه‌های امداد و نجات جمعیت هلال احمر که فعالیت آن‌ها با نجات جان انسان‌ها ارتباط مستقیم دارد، از بهترین خدمات خداپسندانه است.

شایان ذکر است  دو پایگاه امداد نجات جاده‌ای در مهریز فعال و در مسیر‌های کرمان به مهریز و همچنین مهریز به خاتم قرار دارد.

انتهای پیام/ غ

کمک یک میلیاردی خیر مهریزی برای ساخت پایگاه امداد جاده‌ای 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.