مهم‌ترین حوادث امروز چهارشنبه ۲۶ تیرماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، سرهنگ محمد کمالی فرمانده انتظامی شهرستان بافق گفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان بافق با اطلاع از خرید و فروش مواد مخدر در یکی از مناطق شهر بافق، بلافاصله جهت بررسی موضوع اقدام کردند.

وی افزود: با بررسی‌های انجام شده و شناسایی محل و همچنین هماهنگی با مقام قضایی، ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر با همکاری ماموران یگان امداد شهرستان به آدرس مذکور اعزام و پس از وارد شدن به منزل، در بازرسی مقادیری جزئی موادمخدر از نوع حشیش کشف و ۷ نفر را که همگی در حال استعمال موادمخدر بودند دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی بافق تصریح کرد: با انتقال متهمان به یگان انتظامی و تشکیل و تکمیل پرونده همگی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضایی شدند.

سرباز وظیفه پلیس بافق غریق نجات دختر ۱۵ ساله شد

سرباز وظیفه پلیس بافق که در حال گشت زنی در پارک تفریحی آهنشهر بود ناگهان متوجه غرق شدن دختر ۱۵ ساله‌ای در دریاچه پارک می‌شود.

بر این اساس سرباز وظیفه شناس به سرعت داخل دریاچه شده و دختر ۱۵ ساله را از مرگ نجات می‌دهد.

این دختر نوجوان به علت نامعلومی در دریاچه افتاده بود که با سرعت عمل سرباز وظیفه شناس از مرگ رهایی یافت.

 امداد و نجات هلال احمر استان در جستجوی مرد گم شده در روستای خوسف بافق

در پی مفقودی یک مرد ۵۲ ساله در روستای خوسف بافق و درخواست فرماندار این شهرستان از مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان، تیم خبره مجهز به تجهیزات و امکانات کامل و سگ‌های زنده یاب به منطقه اعزام و ظرف حداکثر ۲ ساعت آینده کار خود را در حوالی خوسف و حتی مراتع و عرصه‌های دوردست شروع می‌کنند.

همچنین از زمان اطلاع به دستگاه‌های امدادی شهرستان از جمله هلال احمر، تا کنون حدود ۶۰ نفر از نیرو‌های امدادگر هلال احمر، بسیج و انتظامی مشغول گشت زنی و ردیایی در منطقه هستند، ولی متاسفانه تاکنون نتیجه‌ای در بر نداشته است.

لازم به توضیح است :که شخص مورد نظر، دو شب پیش از منزل خود در روستای خوسف خارج شده و هنوز بازنگشته است.

حمله‌ی سگ به دوشهروند کمتر از یک ساعت در  مهریز

سیدحسین طباطبایی مدیر روابط عمومی سازمان اورژانس استان یزدگفت: ۲ مورد حادثه‌ی حمله‌ی سگ به انسان در فاصله‌ی زمانی کمتر از یک ساعت موجب مصدومیت ۳ زن در مرکز شهر مهریز شد، این حوادث در فاصله زمانی مذکور در دو منطقه از شهر مهریز، یکی محله‌ی میرک آباد و دیگری محله‌ی خورمیز سفلی به وقوع پیوسته است و احتمال می‌رود یک سگ عامل هر دو حادثه باشد.

وی افزود: در حادثه‌ی اول در محله‌ی خورمیز سفلی ۲ زن مجروح که به درمانگاه شهید بهشتی مهریز منتقل و در حادثه‌ی دوم که کمتر از یک ساعت بعد رخداده است، یک خانم ۴۷ ساله مجروح شده که به علت شدت جراحات وارده از سوی کد امدادی آمبولانس به بیمارستان فاطمه الزهرا (س) مهریز منتقل شده است.

وی ادامه داد: اقدامات تخصصی درمانی و تشخیصی مصدومان حادثه‌ی فوق در حال انجام است و هنوز از ابتلای حیوان مهاجم به بیماری هاری گزارشی در دسترس نیست.

طباطبایی گفت: مراتب اطلاع رسانی خبر حادثه جهت هماهنگی با واحد بهداشت محیط، شهرداری و عوامل انتظامی جهت ردیابی حیوان مهاجم و پیشگیری از حوادث احتمالی بعدی از سوی واحد EOC دانشگاه علوم پزشکی یزد انجام شد.

بیش از ۱۵۰ کیلو تریاک در یزد کشف شد

سرهنگ علی افخمی سرپرست پلیس مبارزه با موادمخدر استان یزد  گفت: ماموران ایستگاه بازرسی شهیدمدنی هنگام کنترل خودرو‌های عبوری یک دستگاه کامیون را متوقف و مورد بازرسی قرار دادند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از این کامیون، ۱۵۷ کیلوگرم تریاک کشف و ۲ متهم را دستگیر کردند.

سرهنگ افخمی ادامه داد: با بیان اینکه متهمان قصد انتقال این محموله از بندرعباس به تهران را داشتند، تصریح کرد: قاچاقچیان به دادسرا معرفی و با دستور مقام قضائی، روانه زندان شدند.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: مواد مخدر ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.