امیرحسین محمودپور قایقران گیلانی به مرحله جدید اردوی تیم ملی قایقرانی روئینگ بزرگسالان دعوت شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، مرتضی ورزلدوست مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان گفت: از سوی فدراسیون قایقرانی، ۱۱ ورزشکار به ششمین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی روئینگ مردان بزرگسال کشور دعوت شدند که امیر حسین محمودپور از گیلان نیز جزء دعوت شدگان است.
وی تصریح کرد: این قایقران شایسته گیلانی به همراه سایر ملی پوشان باید از امروز (پنجشنبه) در ششمین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی روئینگ بزرگسال کشور در شهرستان میانه حضور یابد.
ورزلدوست افزود: ششمین اردوی تدارکاتی تیم ملی روئینگ بزرگسالان کشور برای حضور موفق قایقرانان در مسابقات کسب سهمیه المپیک توکیو ۲۰۲۰، تا روز ۲۳ مرداد ماه در سد آیدوغموش شهرستان میانه ادامه می‌یابد.
مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان افزود: محمودپور قایقران گیلانی به همراه سایر دعوت شدگان در این اردوی ۲۰ روزه، زیر نظر افشین فرزام به عنوان مربی و فرزین رضائی به عنوان کمک مربی تمرینات آماده سازی خود را ادامه خواهند داد.
ورزلدوست خاطرنشان کرد: به جز امیرحسین محمودپور قایقران شایسته گیلانی، چهار قایقران از آذربایجان غربی، چهار قایقران از تهران، یک قایقران از زنجان و یک قایقران نیز از کرمانشاه در این اردو حضور می‌یابند.
مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان گیلان اضافه کرد: امیدواریم که محمودپور با موفقیت این اردو را به اتمام رسانده و به عضویت تیم ملی روئینگ بزرگسالان کشور درآید تا با شرکت در مسابقات برون مرزی، بتواند سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو را کسب کند.

انتهای پیام/آ

دعوت از یک گیلانی به تیم ملی قایقرانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.