مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: میزبانی مسابقات ورزشی دانش آموزان کشور، فرصتی برای ارتقا توانمندی‌های فنی استان اردبیل است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، احمد ناصری، مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل در حاشیه برگزاری سی و ششمین دوره از مسابقات ورزشی دانش آموزان سراسر کشور به میزبانی اردبیل، گفت: میزبانی مسابقات ورزشی فرصتی برای ارتقا توانمندی‌های فنی استان است که منجر به کسب تجارب موفق در حوزه مدیریت ورزشی خواهد شد.

وی اظهار داشت: بر اساس ارزیابی‌های کارشناسان وزارت آموزش و پرورش از زیر ساخت ها، منابع و ظرفیت‌های استانهای متقاضی، استان اردبیل بعنوان میزبان این دوره از مسابقات انتخاب شد.

مدیر کل آموزش پرورش استان اردبیل با اشاره به اینکه میزبانی مسابقات فرصتی برای کسب تجارب موفق در حوزه مدیریت ورزشی خواهد شد، گفت: میزبانی این مسابقات فرصت‌هایی را برای رشد و بالندگی تیم‌های ورزشی دانش آموزان استان بوجود خواهد آورد.

ناصری در ادامه عنوان کرد: حضور ورزشکاران از ۳۱ استان کشور در این مسابقات زمینه‌ای را برای معرفی پتانسیل و ظرفیت گردشگری استان فراهم می‌کند.

وی با بیان اینکه تلاش کردیم همه امکانات را برای اجرای موفق این مسابقات بکار بستیم، گفت: همکاری نزدیک همه دستگاه‌های ذیربط از جمله دانشگاه ها، صدا و سیما، سازمان ورزش و جوانان، فرمانداری، نیرو انتظامی و ... فرصت را فراهم کرد که آموزش و پرورش استان میزبانی خوبی را به نمایش بگذارد.

انتهای پیام/ح

اردبیل میزبان مسابقات ورزشی دانش آموزان سراسر کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.