معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس گفت: در دفاع از حقوق مردم تعارف نداریم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ، فلاحی، معاون استاندار وفرماندار ویژه شهرستان طبس در جلسه شورای اداری گفت: از این پس به هیچ عنوان مدیری پاسخ نامه فرمانداری را ندهد یا سهل انگاری کند پذیرفته نیست، چون بر اساس نامه‌ها و گزارشات تصمیم گیری شده و نتیجه آن گزارش به استان منعکس می‌شود.


او افزود:مدیران شورای اداری به شبکه اتوماسیون دولت وصل شوند و مکاتبات از طریق شبکه دولت انجام خواهد شد و اگر مشکلی باشد آن را پیگیری می‌کنیم و پس از آن مکاتبات خروج از سیستم اتوماسیون شبکه دولت پذیرفته نیست.

معاون استاندار وفرماندار ویژه شهرستان طبس گفت: مدیران باید دائم با مرکز استان و اداره کل‌های خود ارتباط داشته باشند و مدیران استانی را به تحرک و ارتباط با وزارتخانه و سازمان‌های خود وادار کنند و در آخر به من گزارش بدهند.


فلاحی ادامه داد:ادارات اقتصادی طبس باید برنامه اقتصادی که قابلیت عملیاتی برای توسعه شهرستان داشته باشد را به فرمانداری اعلام کند اداراتی مانند جهاد کشاورزی، میراث فرهنگی، تعاون، صنعت، معدن و تجارت این کار را انجام دهند.


او افزود:بخشداران باید از ورود کارشناس و مدیر شهرستان در بخش خود مطلع باشند و با آن‌ها هماهنگ شود برای زودتر به نتیجه رسیدن مشکلات از ظرفیت بخش و بخشداری استفاده کنند.


فلاحی گفت:نگاه مدیران شهرستان به دهیاران باید به عنوان نگاه به یک مدیر اداره باشد البته بخشداران باید در نظر داشته باشند که احترام متقابل حفظ شود.


او ادامه داد: از امام جمعه بخاطر پیشنهاد تشکر می‌کنیم که در هر مناسبت مدیر آن حوزه در ستاد نماز جمعه حضور پیدا کرده و ارائه گزارش کند و اگر جایی نیاز بود از مردم عذرخواهی کنند.


فرماندار طبس گفت:برخی کسبه گلایه می‌کنند که ادارات خرید خود را از شهرستان انجام نمی‌دهند، من این موضوع را نمیپذیرم که ما خرید خود را از شهر‌ها و استان‌های مجاور داشته باشیم.
انتهای پیام/ب


مسئولان باید تعارف را کنار بگذارند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.