کاربران توئيتر اظهارات «آويخای ادرعی» درباره تمرینات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی را به باد تمسخر گرفتند.

واکنش کاربران توئیتر به اظهارات سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی/ خداوند به صهیونیست‌ها در حفاری قبرهایشان کمک کندبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، پس از آنکه آویخای ادرعی، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی از آغاز تمرین‌های نظامی ارتش در اطراف غزه پرده برداشت، کاربران توئیتر در واکنش‌های تمسخرآمیز قدرت این رژیم را در برابر مبارزان و مجاهدان غزه ناچیز توصیف کردند.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت: از روز یکشنبه تمرین نظامی در شهر اشکلون (عسقلان) و اطراف غزه آغاز و پیش بینی می‌شود این تمرین‌ها روز چهارشنبه پایان یابد.

ادرعی افزود: این تمرین‌ها مرحله‌ای مهم در چارچوب عملیاتی است که رئیس ستاد ارتش اسرائیل آن را تعیین کرده بود. هدف این تمرین‌ها بهبود آمادگی برای نبرد در نوار غزه است. برنامه ریزی برای این تمرین‌ها از قبل و در چارچوب طرح آموزش‌های سالانه انجام شد.

یکی از کاربران در پاسخ به این توئیت نوشت: ان شاء الله خداوند آن‌ها (سربازان صهیونیست) را در سردخانه حفظ کند.

دیگر کاربر توئیتر پاسخ داد: خداوند به شما در حفاری قبرهایتان کمک کند.

یک کاربر هم گفت: هر اندازه که تمرین کنید، غزه مانند خنجری در گلویتان خواهد بود و به جز حمله به غیرنظامیان کار دیگری نمی‌توانید انجام دهید. اگر شما ارتش واقعی هستید، از راه‌های زمینی وارد غزه شوید.

دیگر کاربر توئیتر نوشت:‌ ای موش، ارتش قسام منتظر شماست.

یکی از کاربران هم با تمسخر خطاب به ادرعی گفت: می‌توانید از حماس بخواهید به شما کمک کند تا بتوانید این نمایشنامه را کاملا به پایان برسانید.

کاربری به نام مروان نوشت: شما از جنگ در غزه هراس دارید. می‌دانی که فقط یک موشک از نوار غزه می‌تواند تاریخ شما را تغییر دهد. امیدواریم که راست بگویی و علیه غزه جنگ به پا کنید. ما منتظریم و این جنگ برای شما و همه صهیونیست‌ها در سرزمین‌های اشغالی، جهنم خواهد بود.

یکی دیگر از کاربران نوشت: آویخای تو خیلی درباره قدرت ارتش اشغالگر حرف می‌زنی. این ترس از آینده نیست؟ آیا واقعا به این باور رسیده‌ای که آنچه با آن رو به رو خواهید شد ترسناک است؟

یکی از کاربران هم نوشت: نبرد دوباره در نوار غزه و مثل همیشه کودکان و غیرنظامیان را به قتل می‌رسانید و خانه ها، خیابان‌ها و زندگی مردم را ویران می‌کنید. این فرهنگ و سبک زندگی شماست. ما را ویران و آواره کردید. اما به زودی نوبت شما هم خواهد رسید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۲ ۰۷ مرداد ۱۳۹۸
فقط میشه گفت اسرائیل موش خبیث است وببس
Iran (Islamic Republic of)
ابی
۰۸:۴۲ ۰۷ مرداد ۱۳۹۸
کودک کش
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۰۷:۳۹ ۰۷ مرداد ۱۳۹۸
سلام تمرین شنا یادتون نره حتما لازمتون میشه.!! موقع فرار.
آخرین اخبار