معاون وزیر خارجه سوریه با اشاره به دست داشتن صهیونیست‌ها در حملات تروریستی علیه سوریه، تاکید کرد محور مقاومت نسبت به گذشته قویتر و هماهنگ‌تر شده است.

فیصل مقداد: رژیم صهیونیستی پشت پرده حملات تروریستی در سوریه استبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، فیصل المقداد، معاون وزیر امور خارجه سوریه، در مصاحبه اختصاصی با برنامه «پانوراما الیوم» شبکه المنار، گفت: دشمن اسرائیلی پشت پرده عملیات‌ تروریستی در سوریه است.

المقداد تاکید کرد محور مقاومت نسبت به گذشته قویتر و هماهنگ‌تر شده است. معاون وزیر خارجه سوریه افزود: مقاومت، هم در پی حضور در سوریه و در برخی مناطق لبنان و هم پس از هجوم غرب به ایران و توطئه‌های آمریکا و مقاصد دیوانه واری که هر روز برضد انقلاب اسلامی ایران می‌شنویم، تجربیات بسیاری کسب کرده است. او تصریح کرد: همه این امور ثابت می‌کند که محور مقاومت ادامه دارد و آنگونه که سال ۲۰۰۶ بود نیست، بلکه امروزه به محوری تبدیل شده است که به طور مستقیم هماهنگ است و براساس برنامه ریزی مشترک عمل می‌کند.

معاون وزیر امور خارجه سوریه همچنین گفت: محور مقاومت در برابر دشمن واحدی ایستاده است که همان دشمن اسرائیلی است؛ دشمنی که پشت پرده همه اقدامات و برنامه‌های تروریستی در سوریه است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار