۱۳ پرواز از آذربایجان غربی به سرزمین وحی /آمادگی کامل فرودگاه بین المللی ارومیه

مدیرکل فرودگاه‎های استان آذربایجان غربی از آمادگی کامل فرودگاه بین المللی ارومیه برای پرواز حجاج خبر داد.

مدیرکل فرودگاه‎های استان آذربایجان غربی در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ، گفت: در مدت هفت روز و در قالب ۱۳ پرواز توسط هواپیما‌های شرکت هواپیمایی ایران ایر انجام می‌شود.

وی گفت: عملیات رفت زائران خانه خدا امسال از پس فردا هشتم مرداد ماه آغاز می‌شود و زائران در مدت یک هفته با ۱۳ پرواز به سرزمین وحی منتقل می‌شوند.
 
وی گفت: عملیات رفت زائران خانه خدا از پس فردا هشتم مرداد ماه آغاز می‌شود و  در مدت یک هفته با ۱۳ پرواز با هواپیما‌های کشورمان به سرزمین وحی منتقل می‌شوند.

نائم قراملکی اظهار کرد: در این مدت تعداد سه هزار و ۲۲۶ نفر زائر و عوامل پروازی در قالب ۲۱ کاروان به سرزمین وحی اعزام خواهند شد.

مدیرکل فرودگاه‎های استان گفت: پرواز‌های رفت زائرین از فرودگاه ارومیه به فرودگاه جده عربستان و پرواز‌های برگشت نیز  از مدینه به ارومیه انجام خواهد گرفت.

وی ادامه دا:  تجهیزات و تسهیلات لازم برای اعزام و پذیرش حاجیان در فرودگاه بین المللی ارومیه فراهم شده است.

زائران خانه خدا از آذربایجان غربی امسال در قالب ۲۱ کاروان زیارتی عازم سرزمین وحی می‌شوند که ۹ کاروان از زائران اعزامی از اهل تسنن و ۱۲ کاروان نیز متشکل از زائران اهل تشیع است و  ۸ تا ۱۳ شهریور ماه به ارومیه باز خواهند گشت.
 
انتهای پیام/گ

آمادگی کامل فرودگاه بین المللی ارومیه برای پرواز زائران خانه خدا

 
برچسب ها: فرودگاه ، هواپیما
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.