حجت الاسلام حسینی دیباجی با بیان اینکه ما نباید از دشمنان غافل شویم گفت : ایستادگی و مقاومت امید دشمنان را ناامید می کند.

حجت الاسلام سید محسن حسینی دیباجی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در حاشیه اردوی رزمی فرهنگی قائمیون در جمع پاسداران، پیشکسوتان و بازنشستگان سپاه استان سمنان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ،با بیان اینکه ما نباید از دشمنان غافل شویم و باید تهدیداتشان را بشناسیم و به فرصت تبیدل کنیم گفت : ایستادگی و مقاومت امید دشمنان را ناامید می کند.

وی با بیان اینکه امید مردم به پاسداران است و سپاه و رهبری نیز برای مردم است افزود : مردم سپاه را دوست دارند و شما پاسداران باید این عزت را حفظ کنید.

حجت الاسلام حسینی دیباجی با بیان اینکه معنویت انقلابی، بصیرت دینی و غافل نشدن از دشمن و نوع دشمنی از مولفه قدرت سپاه است تصریح کرد : ما مدیون خون شهدا هستیم و شما پاسداران بازنشسته باید تجربیات خود را به جوانان انتقال دهید.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با بیان اینکه فضای مجازی ریشه دین را نابود می کند تصریح کرد : شرط پاسداری از انقلاب در گام اول محافظت از خودمان است چرا که اگر از خودمان محافظت نکنیم نمی توانیم از انقلاب محافظت کنیم.

حجت الاسلام حسینی دیباجی با بیان اینکه پاسدار فقط باید تابع ولایت باشد افزود : پاسداران باید از آنچه محبوبیت آنان را از مردم میگیرد به شدت پرهیز کنند.

انتهای پیام / ر

فضای مجازی ریشه دین را نابود می کند

برچسب ها: سپاه ، شهدا ، جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.