معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس:

آزمون استخدامی مشاغل عملیاتی آتش نشانی ۱۸مرداد ماه برگزار خواهد شد

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس گفت: آزمون استخدامی مشاغل عملیاتی آتش نشانی به منظور استخدام ۲۵۵ نیروی عملیاتی آتش نشانی روز جمعه ۱۸ مردادماه جاری در هشت شهر استان برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس گفت: آزمون استخدامی مشاغل عملیاتی آتش نشانی به منظور استخدام ۲۵۵ نفر نیروی عملیاتی آتش نشانی روز جمعه ۱۸ مردادماه به طور هم زمان در ۸ حوزه امتحانی واقع در شهر‌های اقلید، جهرم، داراب، شیراز، فسا، فیروزآباد، کازرون و مرودشت برگزار خواهد شد.

محمود رضایی کوچی افزود: در این آزمون ۱۱۸ نفر آتش نشان و ۷۶ نفر راننده آتش نشان برای خدمت در ۳۹ شهرداری استان به کار گیری خواهند شد.

وی ادامه داد: محل برگزاری آزمون برای داوطلبان ساکن در شهر‌های آباده، اقلید، خرم بید و بوانات شهر اقلید، برای داوطلبان ساکن در شهر‌های شیراز، خرامه، سروستان، سپیدان و کوار شهر شیراز، برای داوطلبان ساکن در شهر‌های نی ریز، فسا و استهبان شهرفسا، برای داوطلبان ساکن در شهر‌های داراب و زرین دشت شهرداراب، برای داوطلبان ساکن در شهرستان‌های فیروزآباد و فراشبند شهر فیروزآباد، برای داوطلبان ساکن در شهرستان‌های مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد شهر مرودشت، برای داوطلبان ساکن در شهرستان‌های کازرون، ممسنی و رستم شهر کازرون و برای داوطلبان ساکن در شهرستان‌های جهرم، لارستان، لامرد، مهر، گراش، خنج و قیر و کارزین، شهر جهرم است.

رضایی کوچی بیان کرد: در اجرای ماده ۲۱ قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران، از مجموع ۲۵۵ نفر پذیرش در آزمون، ۳۰ درصد آن به ایثارگران با رعایت ضوابط و مقررات اختصاص می‌یابد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس ادامه داد: ۱۰ هزار و ۱۱ نفر در آزمون استخدامی مشاغل عملیاتی آتش نشانی به رقابت خواهند پرداخت و استان فارس از نظر آمار ثبت نامی، دومین استان بعد از استان خراسان رضوی است.

رضایی با بیان اینکه آدرس کامل و دقیق محل برگزاری آزمون متعاقبا از طریق سامانه مرکز آزمون جهاد دانشگاهی و با درج بر روی کارت ورود به جلسه آزمون اطلاع‌رسانی خواهد شد، اظهار کرد: نتایج اولیه آزمون بر اساس سه برابر ظرفیت پذیرش، یک ماه پس از برگزاری آزمون کتبی اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/م

آزمون استخدامی مشاغل عملیاتی آتش نشانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار