درحالی‌که ۲۰ مرداد امسال استفاده از کارت سوخت اجرایی می‌شود، ۲۳۱۶ کارت سوخت خودرو در شرکت پست خراسان شمالی باقی‌مانده است و در صورت مراجعه مالکین به آن‌ها تحویل خواهد شد.

۲۳۱۶ کارت سوخت معطله در اداره پست خراسان شمالیبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، مجتبی شکوری مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی خراسان شمالی گفت: کسانی که از سال ۹۴ به بعد به دلیل عدم الزامی بودن کارت سوخت شخصی در فرآیند سوخت‌گیری، اقدام به گرفتن کارت سوخت خودروی نوشماره نکردند، نیازی به ثبت‌نام کارت سوخت المثنی ندارند.

شکوری افزود: کارت سوخت این افراد موجود بوده و فقط به دلیل عدم مراجعه آن‌ها و یا عدم امکان دسترسی به آدرس مالک خودرو، برگشت داده‌شده بود و کارت سوخت آن‌ها در اسرع وقت از طریق شرکت پست استان برای آن‌ها ارسال خواهد شد.

علی اکبرخانی مدیرکل پست خراسان شمالی نیز درباره‌ی کارت‌های سوختی که در این شرکت مانده است، اظهار کرد: کارت هوشمند سوخت خودرو و موتورسیکلت‌های شماره‌گذاری شده سال‌های ۱۳۹۴ تا ۱۳۹۷ که پیش‌ازاین توسط پست توزیع و برگشت‌خورده است، مالکان آن‌ها می‌توانند به سایت اینترنتی شرکت پست به نشانی (WWW.POST.IR) مراجعه و با درج شماره VIN خودرو در بخش پیگیری کارت سوخت در سامانه پیگیری مرسولات سازمانی از آخرین وضعیت نحوه دریافت کارت سوخت خود مطلع شوند.

وی افزود: تعداد ۲۳۱۶ عدد کارت سوخت در باجه معطله ادارات پست شهرستان‌های استان بوده که تعداد ۳۰۴ عدد مربوط به‌کارت سوخت المثنی و مابقی مربوط به خودرو‌های صفر کیلومتر شماره‌گذاری شده می‌باشد.

انتهای پیام/ ر

۲۳۱۶ کارت سوخت معطله در اداره پست خراسان شمالی

برچسب ها: وزارت نیرو ، فراورده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.