مهندس جوان كه بعد از فوت خواهرش دچار افسردگی شده بود بعد از دعوا با همسرش و قهر او از خانه، خود را از پنجره طبقه هفتم ساختمان پایین انداخت.

خودكشی مهندس جوان بعد از قهر همسربه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، ساعت 9 و 15دقیقه صبح سوم مرداد امسال یكی از ماموران كلانتری شهرك قدس با بازپرس كشیك قتل دادسرای جنایی تهران تماس گرفت و از سقوط مرگبار فردی از طبقه هفتم ساختمانی در شهرك قدس خبر داد. ماموران مشاهده كردند كه جسد متعلق به مردی 35ساله ساكن طبقه هفتم همان ساختمان است.

بررسی‌های اولیه پلیس نشان دادكه این مرد از پنجره طبقه هفتم كه خانه‌اش بوده خود را پایین پرت كرده و به زندگی‌اش پایان داده است. در این مرحله ماموران به تحقیق از همسایه‌ها پرداختند كه مشخص شد مرد فوت شده مهندس جوانی بوده كه همراه همسرش ساكن طبقه هفتم بودند.

دیروز ماموران به تحقیق از همسر این مرد پرداختند كه معلوم شد، شوهرش دو سال پیش خواهرش را از دست داده و به‌دلیل ارتباط عاطفی كه با او داشته، دچار ناراحتی‌های روحی شده كه همین موضوع باعث بروز مشكلات و اختلاف‌هایی در زندگی‌شان شده است. «شب قبل از خودكشی با هم دعوا كرده و من خانه را ترك كردم. فكر نمی‌كردم او دست به چنین اقدامی بزند.»

منبع:روزنامه جام جم

انتهای پیام/

برچسب ها: خواندنی ها ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۶ ۰۹ مرداد ۱۳۹۸
هموطن گرامی اگر در اطرافتان فرد افسرده ای می شناسید حتما برای درمان دارویی اقدام کنید تاکید میکنم درمان دارویی نزد روانپزشک تا دیگر شاهد خودکشی نباشیم .چون افسردگی ناشی از اختلالی در مواد ترشح از مغز است و با مشاوره و قضاوت نابجا و... حل نخواهدشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۳ ۰۹ مرداد ۱۳۹۸
وا برا قهر زنش خودشوکشته چه سوسول
Iran (Islamic Republic of)
احمد عبا سنگراب
۲۳:۲۱ ۰۸ مرداد ۱۳۹۸
در زمان قدیم ماهم دعوا میکردیم ولی دیگر از این غلطها نمی کردیم دعوا شیرنی زندگی است شاید کار از یجای دیگر گله داشت اصلش را خدا می داند
آخرین اخبار