با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی متهم به قتل مرد ۴۰ ساله در شهرستان زاهدان شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ ابراهیم ملاشاهی  رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان سیستان و بلوچستان در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: در پی قتل مردی ۴۰ ساله در چهاردهم فروردین ماه سال جاری در یکی از خیابان‌های شهر زاهدان بلافاصله عوامل انتظامی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

او عنوان کرد: در تحقیقات میدانی کارآگاهان پلیس آگاهی مشخص شد در پی یک نزاع چند مرد جوان در یکی از خیابان‌های شهر زاهدان مردی ۴۰ ساله که در همان محدوده به صورت رهگذر در تردد بوده به ضرب گلوله جان باخته است.

او بیان داشت: مأموران پلیس آگاهی با استفاده از سرنخ‌های موجود و یک سری تحقیقات میدانی ضارب را جوانی ۳۴ ساله و فردی شرور است را شناسایی کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: تلاش‌ها برای دستگیری متهم که دائم محل اختفایش را تغییر می‌داد ادامه داشت تا اینکه سرانجام روز گذشته اطلاعاتی در خصوص اختفای او در یکی از مناطق حاشیه شهر زاهدان بدست آمد و بلافاصله تیم عملیات ویژه پلیس آگاهی او را در اقدامی ضربتی و غافلیگرانه دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهش یک قبضه اسلحه تپانچه و مقداری مهمات کشف کردند.

سرهنگ ملاشاهی تصریح کرد: متهم به قتل پس از اعتراف پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

انتهای پیام/غ

قتل در زاهدان 

برچسب ها: نیروی انتظامی ، قتل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار