معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل از ایجاد اشتغال پایدار با تکمیل و راه اندازی طرح‌های نیمه تمام در استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، ارژنگ عزیزی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل در جلسه کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان اردبیل گفت: قبل از سفر رییس جمهوری به استان، نشست مدیران بانک‌ها با محوریت بانک ملی کشور با حضور نماینده سازمان برنامه و بودجه و مدیرعامل صندوق توسعه ملی در اردبیل برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در این همایش توافق نامه‌هایی بین سرمایه گذار‌ها و بانک‌های عامل منعقد می‌شود گفت: در این نشست با بررسی نیاز‌های مالی سرمایه در گردش و ثابت طرح‌های اقتصادی استان و با تدوین دستورالعمل‌ها برای تصویب نهایی در سفر ریاست جمهوری آماده می‌شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل بیان کرد: تاکنون اطلاعات اولیه تسهیلات مورد نیاز طرح‌های اقتصادی استان حدود ۲۰هزار میلیارد تومان بر آورد شده است.

عزیزی تعداد طرح در حوزه صنعت و معدن را ۲۱۶مورد اعلام کرد و افزود: با تکمیل این طرح‌ها برای ۱۰هزار و ۸۷۷ نفر اشتغال ایجاد می‌شود.

وی ادامه داد: ۲۴۸طرح مهم کشاورزی در شهرستان‌های استان وجود دارد که با تکمیل این پروژه‌ها نیز نزدیک ۱۴ هزار نفر شاغل می‌شوند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل همچنین پروژه‌های گردشگری را ۷۷مورد بر شمرد و گفت: با تامین اعتبار و تسهیلات مورد نیاز در این طرح‌ها بیش از ۱۰هزار نفر صاحب شغل پایدار می‌شوند.

عزیزی گفت: برنامه ریزی‌های لازم برای استقبال از روسای بانک‌ها و مدیران عامل و نحوه برگزاری جلسات صورت گرفته و این نشست به توسعه همه جانبه استان ختم می‌شود.

انتهای پیام/ح

ایجاد اشتغال برای بیش از ۱۰ هزار نفر در حوزه صنعت و معدن اردبیل

برچسب ها: اشتغال ، اقتصادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.