معاون رییس جمهور در بجنورد گفت: بخش آموزش و بهداشت و درمان نیازمند برنامه ریزی ویژه است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، معصومه ابتکار معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده در نشست فعالان حوزه زنان و بخش آموزش و بهداشت و درمان نیازمند برنامه ریزی ویژه خانواده، سازمان‌های مردم نهاد و ردپای آب خراسان شمالی گفت: بخش آموزش و بهداشت و درمان نیازمند برنامه ریزی ویژه است.
معصومه ابتکار افزود: برای تقویت سواد آموزی در استان طرح ویژه زنان سرپرست خانوار و زنان روستایی در حال اجرا ست که تا کنون با موفقیت اجرا شده است.

وی حمایت حقوقی و عمومی از سازمان‌های مردم نهاد را از برنامه‌های دولت عنوان کرد.
خانم ابتکار بر توان افزایی سازمان‌های مردم نهاد و محیط زیست و توجه ویژه به وضعیت آب با مشارکت مردم و دستگاه ذیربط بسیج عمومی تاکید کرد.

استاندار خراسان شمالی نیز در نشست فعالان حوزه زنان و خانواده سازمان‌های مردم نهاد وهمایش ردپای آب با حضور معاون رییس جمهور در اموز زنان و خانواده گفت: مدیران باید به راه کار‌ها اعتقاد داشته باشند به خصوص در بخش خانواده که نیاز به عملی شدن برنامه‌ها دارند که بانوان باید در صحنه باشند و قشر بانوان باید حضور موثری داشته باشند.
شجاعی با بیان اینکه مسیر درمان کشور بخش خصوصی است و موقعیت و فرصت‌ها باید ساخته شود افزود: شورای مشورتی بانوان تک تک فرمانداران برای بانوان شکل دهند و مسائل کار اجرایی در آن بررسی شود.

وی همچنین نرخ باسوادی زنان در استان را ۷۶ دهم درصد اعلام کرد و گفت:ستاد نهضت سواد آموزی در حوزه زنان باید تشکیل شود.

انتهای پیام/ه

بخش آموزش و بهداشت و درمان نیازمند برنامه ریزی ویژه

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.