معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: الگوی مثلث توسعه اقتصادی دستاورد‌هایی از جمله همدلی و هم افزایی و ایجاد شور و نشاط با نگاه مولد را به دنبال داشته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، علی رسولیان معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی در جلسه طرح مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی استان که با محوریت چناران برگزار شد، گفت: الگوی مثلث توسعه اقتصادی دستاورد‌های ارزشمندی از جمله همدلی و هم افزایی و ایجاد شور و نشاط با نگاه مولد را به دنبال داشته است.

او ادامه داد: معین‌های اقتصاد مقاومتی استان باید در قالب گام‌های مشخص شده عمل کنند و به صورت مستمر گزارش اقدامات خود را در بستر الکترونیکی تعریف شده در اختیار مردم و ارکان الگوی مثلث توسعه قرار دهند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی با اشاره به ظرفیت‌های چناران بر ضروت تسریع در اجرای پروژه‌های کشت گلخانه‌ای به‌ویژه در قالب شهرک‌های گلخانه‌ای، گفت: باید زیرساخت‌های مورد نیاز این طرح‌ها با کمک دستگاه‌های متولی و همراهی سرمایه گذاران تامین شود.

رسولیان افزود: از دیگر مزیت‌هایی چناران موضوع گردشگری و بوم‌گردی است، لذا باید با رفع موانع سرمایه‌گذاران زمینه استفاده از این ظرفیت فراهم شود.
 
انتهای پیام//ف.س

ضروت تسریع در اجرای پروژه‌های کشت گلخانه‌ای در چناران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.