تقدیر و قدردانی امام جمعه از اصحاب رسانه آبادان

امام جمعه با حضور در صداوسیمای مرکز آبادان با اهدای شاخه های گل از مجموعه این رسانه در آبادان تقدیر کرد.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی پور امام جمعه آبادان به مناسبت سالروز اقامه اولین نماز جمعه پس از پیروزی انقلاب و نیز سالروز بازدید تاریخی رهبر معظم انقلاب اسلامی از رسانه ملی در نهم مرداد ۷۵با حضور در صداوسیمای مرکز آبادان با اهدای شاخه های گل از مجموعه این رسانه در آبادان تقدیر کرد.

در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی پور ضمن قدردانی از تلاش های رسانه ملی در اشاعه فرهنگ نماز، گفت: صداوسیمای مرکز آبادان بازوی مشورتی قوی نهاد امامت جمعه است و ما وظیفه داریم از تلاش همه عزیزان در این رسانه تاثیر گذار قدردانی کنیم.

وی ادامه داد: تعامل بسیار خوب و سازنده ای بین نهاد امامت جمعه و صداوسیمای مرکز آبادان وجود دارد و خطبه ها و اخبار مرتبط با نماز جمعه به خوبی منعکس می گردد.

امام جمعه آبادان همچنین نیروهای صداوسیمای مرکز آبادان را نیروهایی متخلق ، مودب ، متخصص وخوش فکر خواند وافزود: صداوسیما نقش بی بدیلی در تاثیر گذاری روی خانواده ها دارد و می بایست ازاین استعداد عظیم حمایت و قدردانی کرد.

همچنین در این دیدار مدیر کل صداو سیمای مرکز آبادان با برشمردن ابعاد وجایگاه نماز جمعه در اجتماع عنوان کرد: نماز جمعه جایگاه ویژه ای در نزد مردم دارد و در واقع این حرکت عبادی و سیاسی منادی ابعادمختلف  بین المللی جمهوری اسلامی و صدوراهداف انقلاب است.

داریوش دبیقی گفت: با استقامت و پایداری امام جمعه فقید آبادان حضرت آیت ا.. جمی ،در دوران هشت سال دفاع مقدس ، محاصره آبادان و هجوم دشمن بعثی حتی یک جمعه هم این فریضه الهی تعطیل نشد و به پایگاهی برای امید بخشی به مردم ورزمندگان و تضعیف روحیه دشمن مبدل گشت.

وی خطاب به امام جمعه آبادان هم افزود: در حال حاضر نیز این صبر و استقامت به گونه ای دیگر معنی پیداکرده و تلاش های شما در حل مسایل و مشکلات مختلف این شهر به خصوص در جریان سیل اخیر زبانزد بوده و به گونه ای سبک زندگی مسوولین را نیز تغییر داده است.

انتهای پیام/ د

تقدیر از اصحاب رسانه در آبادان

برچسب ها: امام جمعه ، صداوسیما
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.