مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: آبادان از دیرباز از پتانسیل بالایی برای میزبانی از جشنواره‌های کشوری و بین المللی داشته و خواهد داشت.

مجید منادی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان یکشنبه در نشست هم اندیشی با فعالان فرهنگی و اصحاب رسانه آبادان در سالن جلسات فرمانداری این شهر اظهار کرد: رمز موفقیت و پویایی عملیاتی شدن برنامه‌های فرهنگی، گفتمان است و ضرورت دارد دستگاه‌های مختلف با فعالان فرهنگ و هنر نشست هم اندیشی برگزار کرده و به مطالبات آنها اهمیت دهند.

وی با بیان اینکه موافق برگزاری برخی جشنواره‌ها در آبادان هستیم افزود: تاکنون شهر آبادان میزبانی‌های شایسته‌ای در زمینه برگزاری جشنواره‌های مختلف کشوری و بین‌المللی داشته و این امر نشان دهنده پتانسیل بالای آن است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با اشاره به لزوم تکمیل طرح‌های نیمه تمام فرهنگی شهر آبادان گفت: این موارد را به صورت مستمر پیگیری می‌کنیم و برای عملیاتی شدن برخی طرح‌ها نیاز است تا همه دستگاه‌ها پای کار باشند.

منادی با اشاره به قدمت رسانه در شهر آبادان بیان کرد: این شهر از گذشته جز مهد‌های رسانه بوده تا جایی که رسانه‌های انگلیسی زبان نیز در آن فعالیت داشته است.

وی اظهار کرد: اصحاب رسانه آبادان در انعکاس ظرفیت‌ها نقش مهمی دارند و به دنبال انجام مطالبات آنها هستیم.

منادی با اشاره به اینکه امروز تمرکز ماشین رسانه دشمن روی استان خوزستان است چرا که از ظرفیت‌های بسیاری برخوردار است ادامه داد: با توجه به راهبردی بودن خوزستان، در صورت وجود رخدادی در استان، رسانه‌های معاند به گونه‌ای موضوع را مطرح می‌کنند تا فضایی ناامیدکننده در بین مردم به وجود بیاید.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با بیان اینکه این استان در بسیاری موارد پیشرو بوده و اصحاب فرهنگ و هنر آن جزو برترین‌های کشور هستند گفت: معمولا در جشنواره‌های کشوری تئاتر، نمایش و رسانه، بیشترین مقام‌ها به هنرمندان خوزستانی اختصاص می‌یابد که این موضوع وظیفه ما را سنگین‌تر می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.