قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور گفت: سرافرازی، اتحاد، همدلی و استقامت ملت ایران در برابر توطئه‌های دشمنان، جهانیان را شگفت زده کرده است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، نصرت الله لطفی قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامیکشور امروز دوشنبه ۷ مرداد ۹۸ در آیین تجلیل از یاوران ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری در شهرکرد گفت: سرافرازی، اتحاد، همدلی و استقامت ملت ایران در برابر توطئه‌های دشمنان، جهانیان را شگفت زده کرده است.

او افزود: انقلاب اسلامی نه سلطه گر نه سلطه پذیر است بلکه با جوشش و غیرت مردمی برای احیای دین مبین اسلام و حرمت بخشیدن به شرف انسانیت با رهبری امام راحل بدست آمد.

لطفی اضافه کرد: در گام نخست انقلاب اسلامی، استکبار جهانی با دسیسه‌های مختلف جنگ نظامی، تهدید و تحریم اقتصادی و جنگ نرم فرهنگ با امت اسلامی ایران وارد نبرد سنگین شد که ملت انقلابی با ولایت مداری، حیله دشمن را خنثی و مایوس کرد.

او ادامه داد: انقلاب اسلامی با بیانیه مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)، وارد گام دوم انقلاب یعنی گام توسعه، پیشرفت و آبادانی کشور شده است.

جعفر مردانی معاون سیاسی امنیتی استاندار چهارمحال و بختیاری نیز در این آیین گفت: حضور مردم در صحنه‌های مختلف انقلاب اسلامی در طول سال، موجب اتحاد امت اسلامی و مایوس شدن دشمنان داخلی و خارجی می‌شود.

او افزود: سال گذشته به وجود خارج شدن آمریکا از برجام و افزایش نرخ قیمت کالا‌های اساسی و تورم اقتصادی، مردم در ۲۲ بهمن یک حماسه جاویدان را خلق کردند که در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار شد.

مردانی، مردم را صاحب و وارث اصلی انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: مردم با داشتن بصیرت و آگاهی، توطئه دشمنان خارجی و استکبار جهانی در ضربه زدن به اصل نظام اسلامی را می‌شناسند و قاطعانه در برابر تحریم و تهدید اقتصادی دشمن ایستادگی خواهند کرد.

انتهای پیام/خ

تجلیل از یاوران ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار